حسن سلیمانی:
نماینده شهرستانهای کنگاور، صحنه، هرسین و بیستون در مجلس شورای اسلامی برجام را یک اتفاق تاریخی عنوان کرد.
کد خبر: ۲۷۹۳۹۵
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۰ 17 August 2016

به گزارش تابناک، نماینده مردم کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برجام یک تعهد بین المللی است، گفت: تعهدات همیشه بین دولت ها انجام می شود و برجام تعهد یک شخص نیست.

حسن سلیمانی در خصوص اظهارات نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا پیرامون برجام، اظهار داشت: برجام را از هر منظری مورد بررسی قرار دهیم، دارای محسنات و مضراتی است.

نماینده مردم کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: این موضوعات را مقام معظم رهبری به صورت شفاف فرموده اند. وقتی ما از طرف مقام معظم رهبری تعیین تکلیف شده ایم، باید بدانیم که برجام یک امر مشروط است. نه همه برجام له ما است و نه اینکه همه بر جام علیه ما است. برجا هم می تواند به نفع ما باشد هم اینکه به ضرر ما باشد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی ادامه داد: باید تلاش کنیم تا جهاتی از برجام که علیه ایران است را به نحوی مقدمات و شرایط اجرای آن را فراهم کنیم که امکان استفاده بر علیه ما کم شود، تا بتوانیم از شرایطی که به نفع ما است به نحو اکمل استفاده کنیم.

سلیمانی متذکر شد: برجام یک شرایط تاریخی است که اتفاق افتاده است و از جمله آثار این واقعیت تاریخی آن، پذیرش ایران به عنوان یک قدرت است از سوی 1+5 است و با این شرایط باید حرف‌های ایران شنیده شود.

وی افزود: اگر طرف های مقابل بخواهند تقلب مکارانه به کار ببرند، ایران توانایی جبران را دارد.

نماینده مردم کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برجام یک تعهد بین المللی است، گفت: تعهدات همیشه بین دولت ها انجام می شود و برجام تعهد یک شخص نیست.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار