مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان خبرداد:
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان درجمع خبرنگاران از توزیع 10 هزار پکیج تبلیغاتی در هفته فرهنگی لرستان خبرداد.
کد خبر: ۲۸۰۳۵۲
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۸ 18 August 2016
به گزارش تابناک لرستان ، غلامرضا سلیمانی با بیان این خبر گفت : در هفته فرهنگی و اقتصادی لرستان فرصت بسیار مناسبی دست داد تا بار دیگر بتوانیم قابلیت ها و ظرفیت‌های استان لرستان را معرفی نماییم.
مدیر کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان افزود : طی مدت برگزاری جشنواره هفته فرهنگی بیش از 10 هزارعدد از اقلام تبلیغاتی شامل، بروشور ، پوستر، لوح فشرده ، نقشه ، کاتالوگ، و کتابچه های معرفی جاذبه های طبیعی و تاریخی به تفکیک شهرستانهای استان با هدف جذب سرمایه گذار و گردشگر و معرفی هرچه بیشتر جاذبه ها به عموم مردم در بین بازدید کنندگان توزیع شده است.

عطا حسن پورمسوول روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان نیز عنوان کرد: در نمایشگاه هفته فرهنگی اقدامات ، عملکرد و برنامه های اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان در دولت تدبیر و امید در قالب فیلم و متن ارائه شده است.
حسن پور افزود : برنامه های اقتصاد مقاومتی و طرحهای در دست اقدام این دستگاه به عنوان بخش مهمی از نمایشگاه به تصویر درآمده است و در معرض بازدید عموم قرار دارد.
مسوول روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان گفت: در حوزه اقتصادی پکیج های فرصت های سرمایه گذاری استان به صورت ویژه تهیه و طی این مدت به متقاضیان عرضه شده است . همچنین جلسات و نشست های مختلفی با برخی سرمایه گذاران و نیز دفاتر خدمات مسافرتی کشور در محل نمایشگاه برگزار گردید که امید می رود در رونق اقتصادی صنعت گردشگری استان موثر واقع شود.
وی اظهار داشت ؛ برای نخستین بار فیلم معرفی جاذبه های گردشگری استان لرستان به زبانهای فارسی و انگلیسی که به تازگی تهیه شده است در بین عموم مردم به صورت رایگان توزیع شد.
حسن پور گفت : به منظور معرفی هرچه بیشتر 2 محور گردشگری تازه تعریف شده پلدختر و ازنا، تبلیغات گسترده‌ای در قالب بنر، فیلم، عکس و کتابچه راهنمای سفر در این نمایشگاه انجام گرفته است.
گفتنی است که  نمایشگاه هفته فرهنگی لرستان از 25 مرداد ماه در بوستان گفتگوی تهران کار خود را آغاز کرده و تا 29 مرادماه ادامه خواهد یافت.
منبع: تابناک
برچسب ها: توزیع ، فرهنگ ، گردشگری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار