وزیری نژاد، مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین:
وزیری نژاد، مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین خبرداد:تولیدات مرتبط به آزادگان در خانه موزه آیت الله ابوترابی (ره) آرشیو می شود.
کد خبر: ۲۸۰۳۵۷
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۸ 18 August 2016
به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین،سعید وزیری نژاد ضمن گرامیداشت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی افزود:یکی از  شیوه های که باعث دوام و بقای موضوع فرهنگی می شود، تولید محصولات فرهنگی مرتبط با آن موضوع است، به همین منظور سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین از دو سال گذشته نسبت به جمع آوری اسناد مرتبط به آزادگان نظیر فیلم عکس تیزر کتاب فلش کارت و ... اقدام نموده است.

وی اظهار کرد: سال های گذشته، فراوان در خصوص آزادگان و حجت الاسلام علی اکبر ابوترابی، فیلم عکس و کلیپ تولیده شده است، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری در اقدامی مناسب موفق شد، بیش از 300 گیگا بایت سند از طریق منابع معتبر جمع آوری کند که این روند همچنان ادامه دارد.

این مسئول خاطرنشان کرد:این محصولات فرهنگی مقرر است در خانه موزه ابوترابی که 26 مرداد ماه افتتاح خواهد شد، عرضه گردد تا یک مجموعه اطلاعات مرکزی برای کل کشور استفاده قرار گیرد.

 وزیری نژاد افزود: همچنین تولید سرود ابر فیاض، مشارکت با موسسه پیام آزادگان کشور در تولید فلش کارت سیره زندگی حجت الاسلام و المسلمین ابوترابی،ساخت 300 دقیقه فیلم مستند از دوران های مختلف زندگی حجت الاسلام و المسلیمن ابوترابی شامل دوره طفولیت تا سن جوانی، مقطع مبارزات در دوران قبل  از انقلاب تا جنگ تحمیلی، دوره اسارت و مقطع آزادی بعد از اسارت و فعالیت های سیاسی و اجتمای ایشان از دیگر اقدامات سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری است.

وی در ادامه از جمع آوری تمامی کتاب های مرتبط با آزادگان سرافراز کشور و سردار آزادگان حجت الاسلام ابوترابی که شامل بیش از 45 عنوان کتاب می باشد، خبر داد و گفت: تولید، توزیع و ترویج آثاری از این دست به طور قطع از تأثیرگذاری بسزایی برخوردار است.

وزیری نژاد افزود: تولید محصولات فرهنگی  به عنوان یکی از استراتژی های مهم سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری است که روند تولید این محصولات همچنان ادامه خواهد داشت، امیدواریم این بانک اطلاعاتی جهت بهره برداری مناسب در راستای فرهنگ سازی فرهنگ ایثار و شهادت مورد استفاده تمامی محققان، هنرمندان، مولفان، تشکل های فرهنگی و دستگاه های اجرایی کشور قرار گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار