معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
تابناک: معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: افتتاح ساختمان امام رضا (ع) را مدیون تزریق بموقع اعتبارات از سوی وزیر محترم بهداشت هستیم.
کد خبر: ۲۸۱۷
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۰ 04 February 2015

به گزارش تابناک، علی یوسفی در آئین بهره برداری از ساختمان جدید بیمارستان سید الشهدای اصفهان اظهار داشت: این پروژه از سال 86 کد ملی گرفت و جزو پروژه های مشارکتی 40, 60 قرار گرفت.

وی با بیان اینکه با مساعدت وزیر محترم بهداشت، در عرض یکماه اعتباراتی بالغ بر 8 میلیارد تومان به منظور تجهیز ساختمان امام رضا(ع) به دانشگاه علوم پزشکی اصفهان اختصاص یافت، گفت: این بیمارستان به خاطر حمایت های بی دریغ وزیر بهداشت زودتر از تمام بیمارستان های جدید تجهیز شد که جای امیدواری و تشکر را دارد.

وی با اعلام اینکه کلنگ اولیه بیمارستان سید الشهدای اصفهان که درگذشته به نام امید بود را خیرین سلامت استان بر زمین زدند، گفت: به منظوراحداث ساختمان جدید این بیمارستان تا پایان سال 92 نزدیک به 75 میلیارد ریال از سوی خیرین سلامت هزینه شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه همچنین بیان داشت: بدنبال دستور وزیر محترم بهداشت ، 50 میلیارد ریال نیز برای ساختمان امام رضا(ع) اعتبار اختصاص یافت و علاوه بر آن تاکنون از محل نقدینگی طرح‌های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان 30 میلیارد ریال اعتبار برای بهره برداری از ساختمان جدید بیمارستان سیدالشهدا(ع) اصفهان هزینه شد.

وی اضافه کرد: علاوه بر آن نیز مقرر شد 50 میلیارد ریال از سوی استاندار اصفهان برای بیمارستان اعتبار اختصاص یابد که در دستورکار است و با تخصیص آن مشکل نقدینگی این بیمارستان رفع می شود.

یوسفی بیان داشت: اگر امروز شاهد بهره برداری از ساختمان امام رضا(ع) هستیم به خاطر تلاش شبانه روزی این معاونت و استقرار تیم تدارکاتی است و کار به گونه ای پیش رفت که صبح قراداد بسته می شد و بعداز ظهر اعتبارات اختصاص می یافت.

وی با اعلام اینکه اولین دستگاه شتاب دهنده خطی کشور در سال 62 با کمک خیرین در بیمارستان سید الشهدا(ع) مستقر شد و دومین دستگاه در سال 76 با کمک این افراد در بیمارستان مذکور استقرار یافت.

وی بیان داشت: سرطان امروز معضل بزرگ جوامعی شده که سن جمعیت رو به کهولت است و ایران نیز از این امر مستثنی نیست.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار