کد خبر: ۲۸۲۰۹۲
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۸ 21 August 2016


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز بر لزوم اجرایی کردن مصوبات شورای تامین توسط مدیران البرزی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، فتح الله حقیقی در چهاردهمین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان البرز که ظهر شنبه در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: آمادگی لازم در معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز برای فراهم کردن بستر لازم در حوزه امنیت وجود دارد و در صورت نیاز به این حوزه ورود خواهیم کرد.

وی با تاکید بر اینکه در بحث اقتصاد مقاومتی قرار است منویات مقام معظم رهبری و راهبرد ریاست جمهوری را عملیاتی کنیم، افزود: بر این اساس باید گزارشی موثر و عملیاتی در پایان سال از اقدامات ارائه شده توسط دولت به مردم ارائه کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز بیان کرد: باید جلسه اقتصاد مقاومتی در هریک از شهرستان های استان البرز برگزار شود تا ضمن تبیین نظر فرمانداران و مسئولان شهرستانی در این زمینه، موضوعات اقتصاد مقاومتی در شهرستان ها نیز محقق شود.

وی به مطرح شدن موضوع کمبود آب در شورای تامین اشاره کرد و گفت: اختصاص دو ساعت از زمان جلسه شورای تامین به موضوع آب، نشان از اهمیت این حوزه دارد چراکه با خروج موضوعی از حالت طبیعی، در شورای تامین منعکس می شود.

حقیقی با تاکید بر لزوم اجرایی کردن مصوبات شورای تامین توسط مدیران در استان و شهرستان ها، افزود: در این راستا در صورتی که حادثه ای رخ دهد که قصور آن متوجه مسئولان استانی باشد، به هیچ عنوان قابل پذیرش نیست.

وی ادامه داد: هفته دولت فرصت مناسبی است تا بر اساس فرمایشات امام(ره)، مقام معظم رهبری و تدابیر دولت، خدمات انجام شده در حوزه وظایف دولت به مردم گزارش شود تا با شنیدن نظرات مردمی در صدد رفع مشکلات و ایرادات برآییم و منسجم تر، منظم تر و بهتر گام برداریم.

معاون استاندار البرز با تاکید بر لزوم ارائه گزارش کار مدیران اجرایی به مردم، گفت: نسخه ای از این گزارش به استانداری ارائه شود تا وزارتخانه ها نیز در جریان اقدامات انجام شده در استان قرار گیرند.

وی همچنین بر لزوم فعالیت قوی تر و پررنگ تر روابط عمومی دستگاه های اجرایی در این هفته تاکید و افزود: تمام رسانه های استانی مختارند در جلسات ارائه گزارشات دستگاه ها حضور داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار