تداوم تغييرات مديريتي در البرز
طي روزهاي اخير استاندار جديد البرز برخي از معاونان و مديران كل استانداري البرز را تغيير داده و شنيده مي‌شود كه 2 فرماندار دیگر این استان تغيير مي‌كنند.
کد خبر: ۲۸۲۴
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۲ 04 February 2015

به گزارش تابناك – البرز: همانطور كه پيش‌بيني مي‌شد، موج تغييرات در استان البرز همچنان ادامه دارد.
تابناك در تاريخ 24 دي ماه گزارش داده بود كه با تغيير استاندار البرز و حضور سيد حميد طهايي به عنوان استاندار شايعات زيادي مبني بر تغيير و تحولات مديريتي در اين استان به گوش رسيد.
طي روزهاي اخير استاندار جديد البرز برخي از معاونان و مديران كل استانداري البرز را تغيير داده و شنيده مي‌شود كه 2 فرماندار دیگر این استان تغيير مي‌كنند.
به نظر مي‌رسد دامنه تغييرات در محدوده استانداري و فرمانداري‌ها محدود نشده و به ادارات كل نيز كشيده شود.
از جمله آنكه به طور ناگهاني مراسم توديع و معارفه مسعود كريمي رئيس سازمان جهاد كشاورزي استان البرز برگزار و به جاي وي سيد مجيد موسوي معرفي و منصوب شد.
امروز نيز مراسم توديع و معارفه مدير كل كتابخانه‌هاي عمومي استان البرز بعد از ظهر امروز با حضور حجت‌الاسلام والمسلمين سيد محمدرضا واحدي معاون اين نهاد و مديران ارشد استاني از جمله حجت‌الله ملاصالحي معاون سياسي استانداري البرز برگزار شد.
واحدي طي سخناني در اين مراسم، اظهار داشت: انقلاب اسلامي يك قيام مردمي و نهضتي فرهنگي است و تفكر امام خميني (ره) يك تفكر فرهنگي بود.
وي با اشاره به اهداف انقلاب اسلامي گفت: اگر چه براي مسئولان به طور كلي معيشت مردم و رفع مشكلات اقتصادي از اهميت زيادي برخوردار است،‌ اما معنويت را مهم‌تر از تامين رفاه مي‌دانيم و به همين دليل وظيفه دستگاه‌هاي متولي امور فرهنگي به مراتب بيشتر از دستگاه‌هاي اجرايي ديگر است.
اين مسئول تصريح كرد: خوشبختانه بخش‌هاي مهمي از اهداف انقلاب در اين حوزه محقق شده و رشد و توسعه علمي كشور، افزايش زيرساخت‌هاي علمي و فرهنگي مانند كتابخانه‌ها، مساجد و مدارس و دانشگاه‌ها نشان دهنده اين امر است.
واحدي افزود: مهم اين است كه بسياري از اين پيشرفت‌ها در دوراني محقق شده كه دشمنان ما توان خود را براي ضربه زدن به انقلاب و تحريم همه جانبه كشور به كار بسند.
وي ادامه داد: در حال حاضر مهمترين توطئه دشمنان در حوزه فرهنگي و به همين دليل رهبري عظيم‌الشان انقلاب اسلامي به طور مداوم بر ضرورت هوشياري مردم و مسئولان در برابر تهاجم فرهنگي دشمنان تاكيد فرموده‌اند.
معاون امور استان‌ها، مجلس و مشاركت‌هاي نهاد كتابخانه‌هاي عمومي كشور اظهار داشت: در حال حاضر يكي از دغدغه‌هاي اصلي مسئولان كشور، افزايش سرانه مطالعه و ترويج فرهنگ كتابخواني در كشور است.
واحدي گفت: در اين راستا مسئوليت مهمي بر عهده اين نهاد قرار داشته و تلاش مي‌كنيم در راستاي اجراي طرح‌هاي نوسازي منابع موجود و احداث كتابخانه‌هاي جديد، موفق باشيم.
وي تصريح كرد: البته تحقق اين مهم نيازمند همكاري و مشكارت دستگاه‌ها و نهادهاي ديگر از جمله نهادهاي متولي امور فرهنگي است.
لازم به توضيح است، در اين مراسم از تلاش‌هاي رمضانعلي محسني مدير كل سابق كتابخانه‌هاي عمومي استان البرز تقدير و به جاي وي شمس‌الله فلاح به عنوان مدير جديد اين نهاد معرفي شد.
رمضانعلي محسني در مراسم فوق بخشي از عملكرد خود را طي قبول اين مسئوليت تشريح كرد.
به گفته وي،‌ از سال 88 تاكنون فضای کتابخانه‌هاي استان از 15 هزار متر مربع به 28 هزار متر مربع افزايش يافته است.
محسني گفت: همچنين در اين مدت 80 هزار کتاب فرسوده از كتابخانه‌هاي استان خارج و كتاب‌هاي جديد جايگزين آنها شده است.
وي افزود: در اين مدت تعداد كتاب‌هاي موجود در كتابخانه‌ها به بيش از يك ميليون 25 هزار جلد افزايش داشت كه رشد بيش از 3 برابري محسوب مي‌شود.
مدير كل سابق كتابخانه‌هاي عمومي استان البرز در پايان تعداد اعضاي كتابخانه‌هاي اين استان را بيش از 104 هزار عضو عنوان كرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار