معاون استاندار : امروز تمام کارکردهای دولت کنار گذاشته شده و در چند ماه اخیر عده‌ای درصدد تخریب دولت هستند و به‌خاطر عدم پوشش رسانه‌ای کارها به چشم نمی‌آید، هیچ دولتی بدون عیب نیست ولی نباید تمام دستاوردها زیر سوال برود.
کد خبر: ۲۸۳۵۹۱
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۷ 24 August 2016

رادفر


تابناک آذربایجان غربی :
 معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار آذربایجان‌غربی  صبح امروز در مراسم بزرگداشت روز کارمند و تقدیر از کارکنان دولت در شهرستان خوی با انتقاد از عملکرد برخی از رسانه ها گفت : رسانه‌ها عامل مغفول ماندن خدمات دولت شده‌اند بطوریکه خدمات دولت اصلاً به چشم نمی‌آید.

علیرضا رادفر  اظهار داشت: نیروی انسانی و جایگاه آن در سیستم اداری کشور یک جایگاه بی‌بدیل بوده و علما معتقد هستند که بزرگ‌ترین شاخص سازمان‌ها، نیروی متخصص است و اگر دیروز صحبت از کارخانجات، تجهیزات و امکانات بود، امروز بزرگترین شاخص و سرمایه هر سازمانی نیروی انسانی آن است و جایگاه ویژه‌ای در دنیا دارد.

وی افزود: امروز تمام کارکردهای دولت کنار گذاشته شده و در چند ماه اخیر  عده‌ای درصدد تخریب دولت هستند و به‌خاطر عدم پوشش رسانه‌ای کارها به چشم نمی‌آید، هیچ دولتی بدون عیب نیست ولی نباید تمام دستاوردها زیر سوال برود.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری آذربایجان‌غربی تصریح کرد: قیمت نفت در سال ۹۴ بردترین وضعیت خود را داشت و اگر برجام نبود اداره مملکت سخت می‌شد اما اکنون تولید نفت روزانه به بیش از ۲٫۵ میلیون بشکه رسیده و نیز ۱۴۰ میلیون متر مکعب تولید میعانات گازی افزایش داشته است که تعجب سایر کشورها را برانگیخته است.

وی گفت: برجام قسمتی از برنامه‌های نظام و دولت است و امروز بحث ایران هراسی در دنیا به حد زیادی حل شده است و کشور ایران بنا به اعترافات دیگر کشورها امن‌ترین و با ثبات‌ترین کشور در منطقه است و اتفاقات و مشکلات منطقه بدون حضور ایران قابل حل نیست.

در ادامه مراسم فرماندار خوی طی سخنانی اظهار داشت: منبع قدرت هر کشوری نیروی انسانی متخصص، دولت کارآمد و کارشناسان نخبه است و این منابع می‌توانند تاثیر بسیار جدی در رشد و توسعه داشته باشند.

حسین سیوانی اصل افزود: هر کشوری در عرصه جهانی در تلاش است تا نیازهای داخلی و امنیت کلان ملتش را تامین کند و بالاترین سطوح رشد و تعالی را داشته باشد و این کار جز وجود دستگاه اجرایی متخصص و دولت مقتدر اتفاق نمی‌افتد و نیز هر کشوری برای اقتدار خود منابع قدرت خاصی را تعریف می‌کند که گاه این منبع می‌تواند ثروت، گاه موقعیت جفرافیایی و یا سایر باشد.

وی تصریح کرد: در کشور ما نیز وجود دو هزار و ۲۰۰ کیلومتر مرز دریایی منبع قدرتی برای کشور محسوب می‌شود  و نیز فرهنگ، اخلاق و دین نیز از سایر منبع قدرت کشور هستند و این قدرت مذهبی عامل عامل حفظ تمامیت ارضی در دوران دفاع مقدس بوده است.

سیوانی بیان کرد: هر چقدر کشور از نیروهای متخصص و زبده بهره‌مند باشد همان قدر کشور قدرتمند می‌شود و نیروی انسانی کارشناس می‌توانند در تامین منافع ملی و امنیت کشور تاثیرگذار باشند و نمونه‌ای از این قدرت‌ها تیم امور وزارت خارجه در مذاکرات هسته‌ای  بود.

فرماندار خوی گفت: برای ارتقا توانمدی نیروهای متخصص  باید بسترهای آموزش و به روز شدن جهت رشد و تعالی آماده شود که اگر نیروهای انسانی در تنگنا قرارگیرند نمی‌توانند تخصص خود را رشد و ار آن استفاده کنند.

 به گزارش تسنیم ،در این مراسم از کارمندان نمونه اداره‌جات خوی با اهدا جوایزی تقدیر شد
.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار