امام جمعه گنبدکاووس:
حجت‌الاسلام محمود ترابی در جمع مدیران و مسؤولان اجرایی شهرستان گنبدکاووس با اشاره به فرا رسیدن هفته دولت از همه تلاشگران عرصه خدمتگزاری به مردم در دولت تشکر کرد و اظهار کرد: جا دارد این هفته را به مسوولان و مدیران زحمتکش شهرستان گنبدکاووس به ویژه فرماندار محترم تبریک عرض کنیم.
کد خبر: ۲۸۳۷۵۴
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۷ 24 August 2016
امام جمعه گنبدکاووس با اشاره به اینکه همه باید ضمن حمایت از دولت به آنها کمک کنیم، گفت: دولت نیز در پیگیری مطالبات مردم مصمم عمل کند.
حجت‌الاسلام محمود ترابی در جمع مدیران و مسؤولان اجرایی شهرستان گنبدکاووس با اشاره به فرا رسیدن هفته دولت از همه تلاشگران عرصه خدمتگزاری به مردم در دولت تشکر کرد و اظهار کرد: جا دارد این هفته را به مسوولان و مدیران زحمتکش شهرستان گنبدکاووس به ویژه فرماندار محترم تبریک عرض کنیم.

وی با بیان اینکه تشکیل این جلسه نشان از عمق محبت و تعامل میان مدیران و مسؤولان گنبدکاووس است، افزود: از حسن انتخاب فرماندار محترم و امام جمعه اهل تسنن حاج آخوند عبدالباسط نوریزاد کمال تشکر را دارم که امروز این مراسم مبارک را برنامه‌ریزی کرده و افتخار میزبانی را نیز به ما عنایت کردند.

 امام جمعه گنبدکاووس با بیان اینکه باید تلاش کنیم همه امور ما در مسیر دین‌محوری باشد، خاطرنشان کرد: همه ما باید پیرو فرامین حق باشیم و در مسیری حرکت کنیم که دین برای ما ترسیم کرده است و اگر کسی بخواهد با خدا کشتی بگیرد قطعا زمین می‌خورد و دود این تکبر و خودبینی او به چشم خود او خواهد رفت.

ترابی با بیان اینکه پیشرفت‌های امروز کشور به برکت انقلاب اسلامی و حرکت کلی کشور بر اساس دستورات دین است اضافه کرد: به لطف خدا این انقلاب هر قدر جلوتر می‌رود به همت همین توجه به دین و تلاش و همت مردم و مسوولان به پیشرفت‌ها و توفیقات بزرگتری دست می باید و این برای همه دنیا امروز یک الگوی شناخته شده و بی‌نظیر است.

مسؤولان باید پیگیر مشکلات مردم به صورت جدی باشند

وی توجه به مساجد را از سوی مسؤولان و مدیران شهرستان بسیار مهم دانست و ادامه داد: یکی از اساسی‌ترین پایه‌های انقلاب اسلامی مساجد است و پیامبر اکرم (ص) نیز به محض ورود به مدینه مسجد را بنا کرد تا پایگاه اجتماعی، سیاسی و فرهنگی مسلمانان باشد و امروز نیز مساله توجه و آبادانی مساجد باید برای همه مهم باشد.

امام جمعه گنبدکاووس، شهر گنبدکاووس و مردمان این شهر را بسیار باصفا برشمرد و تاکید کرد: همه شاهد هستند که مردم گنبدکاووس با صفا و صمیمت با وجود تنوع مذهبی و قومیتی در حال زندگی هستند و در سطح مسؤولین نیز بدون هیچ‌گونه حاشیه و مشکلی جابه‌جایی‌ها و تغییرات مدیریتی در شهرستان رخ می‌دهد که نشانه وحدت و همدلی میان آنها است.

ترابی با اشاره به نبوغ امیر‌کبیر در دوران صدارت خود، تصریح کرد: او در مدت سه سال و سه ماه صدارت خود آن هم در آن زمان که هیچ رسانه اجتماعی وجود نداشت خدمات بسیاری را انجام داد که برخی از آنها در طول تاریخ کم‌نظیر بوده است.

وی با بیان اینکه مسؤولان باید پیگیر مشکلات مردم به صورت جدی باشند، گفت: در زمان صدارت امیر کبیر اگر چوپانی داد می‌زد و می‌گفت به من ظلم شده است ماموران به نوبت بعد از گذشت چند روز حتما به سراغ آن شخص می‌رفتند و در صدد حل مشکل او بر می‌آمدند و این یعنی انسجام در پیگیری مطالبات مردم که باید در صدر برنامه‌های دولت قرار بگیرد.

نگذاریم دولت در انجام ماموریت‌های خود تنها بماند

امام جمعه گنبدکاووس یکی از مهم‌ترین آسیب‌های مدیریتی را امروز و فردا کردن دانست و افزود: این تعلل در پیگیری از دام‌های شیطان است که برخی اوقات گریبان‌گیر ما می‌شود و نکته بعدی این است که عزیزی که ولو یک هفته و یا حتی یک روز از مدیریتش باقی مانده است باید تمام تلاشش را نسبت به انجام امورات و حل مشکل مردم کند.

ترابی بر بیان خدمات دولت به مردم و انعکاس آن توسط رسانه‌ها تاکید کرد و گفت: همه و همه باید دست به دست هم دهیم تا مشکلات مردم را مرتفع کنیم و به پیشرفت و توسعه کشور با سرعت بیشتر کمک کنیم و نگذاریم دولت در انجام ماموریت‌های خود تنها بماند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار