معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت:
معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: با همکاری عده‌ای از عمده‌فروشان استان و با وارد کردن شکر به بازار عرضه، قیمت آن را به کیلویی 3هزار و 200 تومان رساندند و این قیمت روز‌به روز کاهش پیدا می‌کند.
کد خبر: ۲۸۵۲۵۴
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۵ 27 August 2016
به گزارش تابناک به نقل از فارس؛عباس سجادی‌راد؛ از کاهش قیمت شکر در این استان خبر داد و اظهار داشت: با اقدام به‌موقع سازمان صنعت، معدن و تجارت و با همکاری تعدادی عمده‌فروشان استان مشکل تامین و عرضه شکر برطرف شد و قیمت آن کاهش پیدا کرده است.
وی با بیان اینکه این عمده‌فروشان استان از فعالان تنظیم بازار به شمار می‌روند؛ ادامه داد: عمده‌فروشان استان با وارد کردن شکر به بازار عرضه قیمت آن را برای مصرف‌کننده متعادل کردند.
معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه قیمت شکر را کیلویی 3هزار و 200 تومان عنوان و بیان کرد: این قیمت روز‌به روز کاهش پیدا می‌کند.
این مسؤول با اشاره به برخورد قانونی با هرگونه کم‌فروشی و گران‌فروشی‌، ادامه داد: در صورت مشاهده تخلف دفتر نظارت و بازرسی سازمان صنعت و معدن و تجارت استان کرمانشاه پرونده را برای متخلف تشکیل می‌دهد و برای گذراندن سایر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی معرفی می‌شود.




منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار