اخبار کوتاه شهرستان‌های استان کرمانشاه
بهره‌برداری از ۳۰ طرح عمرانی در شهرستان پاوه، بهره‌برداری از ۸۴ طرح در سنقر و کلیایی با ۱۷۰ میلیارد ریال اعتبار و کلنگ‌زنی و افتتاح ۹ طرح عمرانی و کشاورزی در روانسر از مهمترین اخبار شهرستان‌های استان کرمانشاه است.
کد خبر: ۲۸۵۹۹۵
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۳ 28 August 2016
به گزارش تابناک به نقل ازتسنیم،فرماندار پاوه از افتتاح 30 طرح عمرانی با 77 میلیارد و 607 میلیون ریال اعتبار در هفته دولت در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: 30 طرح در حوزه عمرانی و روستایی، کشاورزی، خدماتی و اشتغال‌زایی در هفته دولت در شهرستان پاوه به بهره‌برداری می‌رسد.
پرویز ایده‌پور با اشاره به مهمترین طرح‌های عمرانی در حوزه شهرستان پاوه گفت: مهمترین طرح‌های مورد بهره‌برداری واریانت سه راه شهدا، بهسازی و آسفالت راه روستاهای شیخان، خانقاه و سفید آب در بخش‌های نوسود، مرکزی و باینگان، ایمن‌سازی راه‌های حوزه استحفاظی شهرستان پاوه است.
ایده‌پور بهسازی و آسفالت راه دسترسی به پاسگاه‌های انتظامی شمشیر و ملندر، اجرای بسته آبیاری قطره‌ای در باغات شهرستان را از دیگر طرح‌های دولت در این هفته دانست و افزود: 9 طرح عمران شهری در پاوه، پروژه‌های عمرانی روستایی در هفت روستای شهرستان و بهسازی و نوسازی غسالخانه شهر نودشه نیز از دیگر طرح‌های مورد بهره‌برداری در هفته دولت است.
وی با بیان اینکه در هفته دولت امسال عملیات اجرایی ایستگاه آتش‌نشانی شهرستان پاوه آغاز می‌شود،عنوان کرد: مبلغ پنج میلیارد و 500 میلیون ریال برای این طرح اختصاص داده شده است.
فرماندار شهرستان پاوه کلنگ‌زنی 10 طرح عمرانی دیگر را نیز از دیگر برنامه‌های شهرستان در هفته دولت دانست و اظهار کرد:دیدار با امام جمعه پاوه، غبار‌روبی مزار شهدا، دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران، برگزاری مسابقات ورزشی و تجلیل از کارمندان نمونه دستگاه‌های دولتی از دیگر برنامه‌های فرهنگی هفته دولت در شهرستان پاوه است.
وی با اشاره به افتتاح و راه‌اندازی کارگاه‌های آموزشی ساخت قطعات بتونی، خیاطی و آموزشگاه زبان‌های خارجی در شهرستان پاوه و همزمان با هفته دولت گفت: این کارگاه‌ها و کلاس‌های آموزشی که با هدف افزایش زمینه‌های اشتغالزایی در شهرستان پدید آمده، زمینه‌های اشتغالزایی را برای 42 نفر از افراد این شهرستان ایجاد کرده است.
84 طرح عمرانی در شهرستان سنقر و کلیایی به بهره برداری می‌رسد
فرماندار شهرستان سنقر و کلیایی از افتتاح و بهره برداری از 84 طرح عمرانی در هفته دولت در شهرستان سنقر و کلیایی خبر داد و اظهار داشت: برای افتتاح و بهره برداری از این84 طرح عمرانی مبلغ 170 میلیارد ریال تخصیص یافته است.
یاور محمدی با بیان اینکه مبلغ 6 میلیارد و 830 میلیون ریال برای افتتاح طرح‌های جهاد کشاورزی در شهرستان سنقر و کلیایی تخصیص یافته است،گفت: این طرح‌های کشاورزی شامل افتتاح مرغداری گوشتی چهارده هزار قطعه‌ای،تعداد پنج طرح آبیاری تحت فشار در سطح 25 هکتار و اجرای کانال آبرسانی به طول یک هزار و 280 متر است.
محمدی با اشاره به تخصیص 6 میلیارد و 100 میلیون ریالی برای افتتاح پروژه‌های عمرانی دهیاری های بخش مرکزی عنوان کرد:ساخت پارک در پنج روستا، جدول گذاری در روستا، آبرسانی در یک روستا ،احداث مسجد و خانه عالم در چهار روستا و ساخت ساختمان بحران در روستای باوله از پروژه‌های این طرح است.
وی کلنگ‌زنی مدرسه سه کلاسه برکت در روستای قلعه حاج امین را یکی دیگر از طرح‌های هفته دولت در شهرستان سنقر و کلیایی اعلام کرد و افزود: برای این طرح نیز مبلغ سه میلیارد و 685 میلیون ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.
فرماندار شهرستان سنقر و کلیایی با اشاره به افتتاح سالن ورزشی در روستای باوله گفت: مبلغ چهار میلیارد ریال نیز برای افتتاح این سالن ورزشی در هفته دولت نیز اختصاص یافته است.کلنگ‌زنی و افتتاح 9 طرح عمرانی و کشاورزی در روانسر
همزمان با هفته دولت 9 طرح عمرانی و کشاورزی در شهرستان روانسر با حضور معاون عمرانی استاندار به بهره‌برداری رسید.طرح عمران شهری آسفالت معابر در شهرک گل سفید روانسر با اعتبار 12 میلیارد ریال در قالب 11 هزار و 745 متر مربع آسفالت،450 متر مکعب بتن‌ریزی و 3572 متر طول جدول‌گذاری به بهره‌برداری رسید.کلنگ‌زنی اجرای 1.5 کیلومتر شبکه فاضلاب در ضلع غربی سراب روانسر با اعتبار23 میلیارد ریال و بهره‌برداری از سه کیلومتر شبکه فاضلاب شهرک گل سفید با اعتبار 10 میلیارد ریال از دیگر طرح‌های ذکر شده بود.
افتتاح هفت طرح سیستم آبیاری تحت فشار در سطح 56 هکتار از اراضی شهرستان روانسر از پروژه‌های بخش کشاورزی دراین شهرستان بود که برای آن سه میلیارد و 904 میلیون ریال اعتبار هزینه شدکه در روستاهای الیاسی، گرگابی، کلاوه سنجابی، باکلانی و تپه لری با اشتغالزایی 11 نفر به بهره‌برداری رسید.




منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار