فرماندار کنگاور:
فرماندار شهرستان کنگاور گفت: مسوولان و کارمندان دولت باید ادامه دهنده راه عزتمندانه شهیدان بخصوص رجایی و باهنر باشند.
کد خبر: ۲۸۶۰۱۱
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۸ 28 August 2016
به گزارش تابناک به نقل ازایرنا، شریف خسروی روز شنبه در مراسم گرامیداشت روز کارمند و تجلیل از کارمندان نمونه شهرستان کنگاور با تاکید براینکه باید کارکنان دولت با تمام توان در خدمت مردم باشند، افزود:کارمندان ادارات در صورتی که با تلاش وظیفه خود را بخوبی انجام دهند، نتیجه و خروجی آن بر روی سفره مردم دیده خواهد شد.
وی در ادامه گفت: در صورتی که بخواهیم به فرمان اقصاد مقاومتی رهبر انقلاب لبیک بگوییم، باید سخت تلاش کنیم و آن را به جامعه منتقل کنیم.
فرماندار کنگاور با اشاره به اینکه قسمت دوم شعار سال 95 (اقدام و عمل) گلایه رهبری از دولمتردان بود، تبیین کرد: مقام معظم رهبری با استفاده از این واژه ها به ما دولتیان امر کردند که دیگر برگزاری همایش ها و جلسات کافیست نوبت به اقدام عملی و خدمت به مردم عزتمند ایران رسیده است.
خسروی با اشاره به اینکه در مدتی که سکان مدیریت شهرستان را به عهده گرفتم وامدار قدرتمندان نبوده ام ولی با قدرت و توان تلاش کردم مشکلی از مشکلات مردم محروم و اقشار ضعیف جامعه را برطرف کنم،اظهار داشت: عزت و عظمت نظام و کارگزاران دولت مرهون خون های ریخته شده شهدایی است که از بهترین های این مملکت بوده اند.
در پایان این مراسم از کارمندان نمونه ادارات شهرستان کنگاور تقدیر شد.
شهرستان کنگاور در 94 کیلومتری شرق کرمانشاه قرار دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار