استاندار کرمانشاه:
استاندار کرمانشاه گفت: مهمترین اولویت کاری در استان کرمانشاه ایجاد اشتغال و کاهش نرخ بیکاری است.
کد خبر: ۲۸۶۳۱۹
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۷ 28 August 2016

به گزارش تابناک در کرمانشاه، استاندار کرمانشاه صبح امروز در دیدار با معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهار کرد: برای کاهش نرخ بیکاری استان کرمانشاه به دنبال اجرای برنامه های راهبردی با فعال کردن طرح های راکد و نیمه فعال هستیم.

اسدالله رازانی با بیان اینکه مهمترین اولویت کاری در استان ایجاد اشتغال و کاهش نرخ بیکاری تعریف شده، اظهار داشت: برای ایجاد اشتغال از دستگاه های اجرایی خواسته ایم که نهایت اهتمام و تلاش خود را برای اشتغالزایی بکار گیرند و در این راستا از هیج گونه تلاشی فروگذار نباشند.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: با توجه به اینکه استان کرمانشاه نسبت به استانهای برخوردار از مسیر توسعه بازمانده، لذا انتظار داریم که وزارتخانه های ذیربط از برنامه های اشتغالزایی در استان حمایت و پشتیبانی کنند و با تخصیص منابع و اعتبارات لازم کرمانشاه را در این مسیر یاری کنند.

رازانی با بیان اینکه تلاش برای ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی در کاهش ناهنجاری های اجتماعی تاثیربسزایی دارد، گفت: استان کرمانشاه برای توسعه و ایجاد اشتغال نیازمند سرمایه گذاری های گسترده است، لذا با توجه به اینکه اجرای طرح راه آهن غرب با جدیت ادامه دارد و در ابتدای سال آینده به بهره برداری خواهد رسید، این طرح زمینه ساز جذب سرمایه گذاری های گسترده به استان خواهد بود.

وی گفت: علاوه بر تدوین و اجرای طرح های مختلف برای اشتغالزایی، اجرای طرح های زیر ساختی را که در کاهش نرخ بیکاری نیز موثر است در دستور کار خود قرار داده ایم.

در این جلسه محمدرضا فیاض معاون توسعه، مدیریت منابع و امور استان های وزارت صنعت، معدن و تجارت از آمادگی این وزارتخانه برای حمایت و پشتیبانی از طرح های صنعتی در استان کرمانشاه خبر داد

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار