مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه:
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با اشاره به اعزام هشت ورزشکار کرمانشاهی به رقابت های پارالمپیک 2016 ریودوژانیرو برزیل، گفت: با توجه به توانایی که در آن ها سراغ داریم تمامیشان شانس کسب مدال را دارند.
کد خبر: ۲۸۷۶۰۲
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۵ 30 August 2016
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا،مجتبی جوهری اظهار کرد: مسابقات پارالمپیک جای بهترین ورزشکاران جانباز و معلول جهان است که مدت هاست خود را آماده حضور در این رویداد بزرگ ورزشی کرده اند.
وی با بیان اینکه چنین مسابقاتی شرایط خاص خود را دارد و همه ورزشکاران شرکت کننده در رشته های خود جزو بهترین ها هستند،گفت:درمسابقاتی نظیر پارالمپیک حریف ضعیف وجود ندارد و به طور قطع تمامی آن ها با حداکثر آمادگی حضور پیدا می کنند.
جوهری یادآور شد: در بین کاروان ورزشی ایران نیز هشت ورزشکار کرمانشاهی در رشته های دو و میدانی، قایقرانی و فوتبال هفت نفره حضور دارندکه خوشبختانه همگی آن ها از شرایط آمادگی مناسبی برخوردارند و به نتایج کسب شده از سوی آن ها خوشبینیم
مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه گفت: محمد خالوندی در پرتاب نیزه یکی از شانس داران مسلم کسب مدال طلا است و امیدوارم بتواند قهرمانی دوره گذشته خود در پارالمپیک 2012 لندن را این بار در ریو تکرار کند.
وی گفت: نکویی مجد در پرتاب وزنه و الفت نیا در پرش طول نیز رکوردهای خوبی از خود به جا گذاشته اند که در صورت تکرار آن ها و مقداری تلاش بیشتر شانس کسب مدال را خواهند داشت.
جوهری همچنین در خصوص وضعیت شهلا بهروزی راد در قایقرانی نیز گفت: تنها بانوی ایرانی رشته قایقرانی کشورمان هم خوشبختانه از وضعیت آمادگی خوبی برخوردار است و با شرایط مساعدی که دارد فکر می کنم بتواند دست پر از مسابقات بر گردد.
میرکل ورزش و جوانان کرمانشاه به عضویت مسلم اکبری، بهنام سهرابی، مسلم خزایی و جاسم بخشی در تیم فوتبال هفت نفره کشورمان نیز اشاره ای داشت و گفت: این ورزشکاران جزو بازیکنان ثابت و اصلی تیم ملی هستند که در قهرمانی اخیر ایران دررقابت های مقدماتی جهانی آرژانتین که چندی پیش به میزبانی دانمارک برگزار شدنیز سهم زیادی داشتند.
وی گفت: تیم فوتبال هفت نفره ایران همیشه جزو بهترین های جهان بوده و امیدوارم با تکرار درخشش اخیر در مسابقات مقدماتی جام جهانی، با کسب مدال و حتی عنوان قهرمانی المپیک به کشور بازگردند.
جوهری گفت: به دلیل تعداد بالای ورزشکاران کرمانشاهی در رقابت های پارالمپیک 2016 و با تصمیم مسئولان کمیته ملی المپیک، بنده هم به مسابقات اعزام می شوم تادرکنار هشت ورزشکار کرمانشاهی حاضر دراین رقابت ها باشم.
مسابقات پارالمپیک 2016 ریودوژانیرو از 18 تا 28 اردیبهشت برگزار می شود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار