فرمانده انتظامی استان فارس گفت: رسانه ها و روزنامه ها باید در کنار پوشش اخبار نیروی انتظامی راهکارهایی را برای آگاه سازی مردم از وقوع جرم و جرایم ارائه دهند.
کد خبر: ۲۸۷۹۴۵
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۴ 30 August 2016
تابناک فارس به نقل از ایرنا:سردار سرتیپ دوم احمدعلی گودرزی که به همراه تعدادی از معاونان و روسای پلیس های تخصصی فرماندهی انتظامی استان فارس از دفتر روزنامه تماشا بازدید کرده بود افزود: روزنامه ها و رسانه ها می توانند با هشدارهای بموقع، نقش بسزایی در کاهش جرم در استان فارس و شهر شیراز ایفا کنند.
 
وی افزود:بیشتر تخلفاتی که در شهر شیراز انجام می شود در ساعات های پایانی و آخر شب ها است،بیشتر افراد و جوانان در ساعات های پایانی شب با مصرف کردن مشروبات الکلی سبب وقوع تخلفاتی در شهر شیراز می شوند.
فرمانده انتظامی استان فارس اظهار کرد: صفحه حوادث یکی از پرمخاطب ترین صفحات موجود در روزنامه هاست و روزنامه ها و رسانه ها در بخش حوادث نباید فعالیت خود را تنها به تشویش اذهان عمومی محدود کنند بلکه این قشر تاثیر گذار می توانند علاوه بر اینکه اخبار حوادث را منتشر می کنند راهکارهایی را برای پیشگیری و کاهش وقوع جرم در مطالب خود منتشر کنند.
فرمانده نیروی انتظامی استان فارس گفت: با وجود گسترگی شبکه های اجتماعی و فضای مجازی در جامعه اگر روزنامه ها و رسانه های مکتوب نتوانند مطالب جذابی در اختیار مخاطبان قرار دهند در آینده ای نه چندان دچار رکود می شوند.
گودرزی بیان کرد: مردم می توانند با نصب کردن دوربین های مدار بسته در منازل، ساختمان ها و محل کسب و کار سبب کاهش وقوع بسیاری از جرایم در جامعه شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار