امام جمعه سرپل ذهاب:
امام جمعه سرپل ذهاب گفت: رژیم جنایتکار آل سعود به تبعیت از آمریکا و اسراییل امروز مروج اسلام آمریکایی در سرزمین وحی الهی شده است.
کد خبر: ۲۸۹۶۸۴
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۹ 03 September 2016
به گزارش تابناک به نقل ازایرنا،حجت الاسلام والمسلمین مجید صفدری در خطبه های نماز جمعه سرپل ذهاب با اشاره به 18شهریور سال 66 سالروز جنایت آل سعود افزود:آل سعود همواره از اعلام برائت از مشرکان در مناسک حج خشمگین می شدواین نشانه بی دینی آنها است زیرا که با مشرکان صهیونیستی و آمریکایی هم پیمان و هم کاسه اند از این رو اعلام برائت از آن ها معنا ندارد.
وی با اشاره به پیروی آل سعود از اسلام آمریکایی گفت: حضرت امام (ره) همواره بر این نکته تأکید داشتند و نتیجه این نوع اسلام ،کشتار حجاج در سال 66 و کشته شدن حدود هفت هزار نفر در منای سال گذشته بود که حتی حاضر به عذرخواهی هم نشدند.
صفدری در ادامه با اشاره به شنبه اول ذیحجه،ماه مناسک حج اضافه کرد: امسال این ماه برای ما همراه با غم و اندوه می باشد.زیرا که یاد وخاطره 500 شهید روز عید قربان را یادآور می کند.
وی همچنین با اشاره به برگزاری آخرین اقامه نماز جمعه درسرپل ذهاب گفت:خدمت در این شهرستان افتخاری بس بزرگ برای من بود و هرگز محبت ها و خاطرات خوب شما مردم مؤمن را که هر هفته با جدیت و با اهتمام به ارزش های دینی، این سنگر را خالی نگذاشتید،فراموش نخواهم کرد.
صفدری گفت:نمازجمعه محل بیعت مؤمنان با یکدیگر و با ارزش ها و آرمان های انقلاب، امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی است از این رو نباید اجازه داد بدخواهان نسبت به اسلام، قرآن و اهل بیت، این پایگاه و قرارگاه فرهنگی را تضعیف نمایند.
وی اذعان کرد:تقویت نماز جمعه به معنای تقویت اسلام، انقلاب،دین،مذهب و در نهایت تقویت ولایت فقیه است.
وی در ادامه بااشاره به سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) گفت: این روز خجسته به نام روز ازدواج نامگذاری شده از این رو تمامی جوانان ما باید همواره در طول زندگی از سیره و روش زندگانی این دو عزیز الگوبرداری نمایندتاسعادت دنیاوآخرت نصیبشان شود. 
سرپل ذهاب درغرب استان کرمانشاه بیش از 90 هزار تن جمعیت، 48 کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار