امام جمعه گیلانغرب:
امام جمعه گیلانغرب گفت: توان و اقتدار کشورمان در همه عرصه ها به خصوص در عرصه نظامی امروز باعث ناامیدی دشمنان و بدخواهان این نظام اسلامی شده و کشور را در برابر هرگونه تهاجم و تعرضی حفظ می کند.
کد خبر: ۲۸۹۶۸۸
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۷ 03 September 2016
به گزارش تابناک به نقل ازایرنا،حجت الاسلام والمسلمین محمدطاها مهری درخطبه های نماز جمعه این هفته گیلانغرب با اشاره به دیدار فرماندهان و مسوولان قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) ارتش جمهوری اسلامی با رهبر معظم انقلاب اسلامی افزود:نکته بسیار مهمی که از توصیه های رهبر معظم انقلاب در این دیدار باید برداشت کرداین است که برای ایستادن در برابر دشمن باید قوی بود.
وی اظهار کرد: این توان و قوت کشور است که دشمن را ناامید و از تعرض به مرزهای مختلف کشور ناتوان می سازد و یکی از مصادیق این قدرت، بالا بردن توان نظامی و قدرت برخورد کشور با هرگونه تعرضی است.
وی با تبریک سالروز ازدواج فرخنده و مبارک حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) و روز ازدواج، گفت: تمام دوران زندگی و ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) الگویی است برای کسانی که می خواهند در دنیا و آخرت سعادتمند شوند.
حجت الاسلام مهری با اشاره به 17 شهریور و کشتار جمع پرشماری از مردم توسط رژیم ستمشاهی در میدان ژاله تهران اضافه کرد:این روز روز حماسه ملت ایران و روزی بود که در آن خون های بسیاری از مردم مومن ایران بر زمین ریخته شد و از ثمره آن درخت تنومند جمهوری اسلامی به بار نشست. 
وی گفت: مردم دلیر و شجاع، جوانان غیور و با ایمان، مرد و زن، و پیر و جوان، همه و همه در این روز چون سیلی خروشان به خیابان ها جاری شده و بر ضد رژیم پهلوی شعار دادند و مخالفت آشکار خود را اعلام داشتند و آنان در حمایت از امام راحل از جان شان گذشتند تا مردم ایران پیروز و سربلند باشند. 
خطیب جمعه گیلانغرب با اشاره به سالگرد شهادت مظلومانه زائران خانه خدا در مکه مکرمه به دستور آمریکا و به دست آل سعود در سال 66 گفت: مراسم حج سال 66، یکی از صفحه های کتاب پر جنایت آل سعود است.
وی افزود:از بی کفایتی آل سعود در اداره حج می توان به حوادث مختلف سه دهه اخیر به طور مکرر اشاره کرد و از خدمات بد و برخوردهای بد با زوار و حاجیان گرفته تا مدیریت ناکارآمد که در حوادثی همچون حادثه رمی جمرات، آتش سوزی چادرهای منا،وقایع تأسف بار و جنایتکارانه کشتار حجاج مراسم برائت از مشرکین گرفته تا سقوط بالابر در خانه خدا و کشته شدن ملت مسلمان در منا به دلیل سوء مدیریت و بی کفایتی آل سعود در اداره حرمین شریفین است. 
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار