کد خبر: ۲۸۹۸
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۳ 04 February 2015

امام‌جمعه شهرستان فردیس با بیان اینکه مسئولان و سیاسیون باید به مقوله علم، کتاب، سواد و نخبه‌پروری متمرکز شوند، گفت: این امر سبب دستیابی به ارزش‌های حقیقی می‌شود.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی اکبر ایمانی در جلسه تودیع و معافه مدیرکل نهاد کتابخانه‌های البرز که پیش از ظهر امروز در محل کتابخانه امیرکبیر با حضور معاون امور استان و مجلس نهادکتابخانه‌های کشور برگزار شد، ضمن گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی تنها با حرف ممکن نمی‌شود بلکه باید با عمل این مهم را فراهم کرد.
وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه "وقتی متوجه می‌شوم سطح مطالعه در ایران پائین است حقیقتا قلبم درد می‌گیرد"، افزود: فضای کشور بیش از حد سیاسی شده است و مادامی که این فضا از بین نرود کتاب‌خوانی به ارزش حقیقی خود دست نمی‌یابد.
امام جمعه فردیس با انتقاد از اینکه ارزش یک فوتبالیست صدها برابر یک نخبه است، خاطرنشان کرد: این امر سبب می‌شود مقالات، اختراعات و اکتشافات نخبگان کشور که از امکانات آموزشی کشور استفاده کرده‌اند به سبب بی‌توجهی مسئولان در کشورهای غربی مورد استفاده قرار گیرد.
به گزارش تسنيم حجت‌الاسلام‌والمسلمین ایمانی با بیان اینکه مسئولان و سیاسیون باید به مقوله علم، کتاب، سواد و نخبه‌پروری متمرکز شوند، تصریح کرد: این امر سبب دستیابی به ارزش‌های حقیقی می‌شود.
وی با تاکید بر اینکه باید در کلیه امور در راستای اهداف نظام جمهوری اسلامی قدم برداشت، بیان کرد: نگاه همه باید به مصالح نظام باشد تا کشور مسیر پیشرفت را طی کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار