معاون تربیت بدنی و سلامت قزوین
جلسه هماهنگی حوزه معاونت تربیت بدنی و سلامت با حضور مدیران اماکن و فضاهای ورزشی و کارشناسان در سالن جلسات برگزار شد.
کد خبر: ۲۹۰۳۷۵
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۰ 04 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین، عین اله صادقی معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین در جمع مدیران مراکز ورزشی گفت: از کلیه اماکن ورزشی بازدیدهای جامع و کاملی صورت گرفته است و کلیه موانع و مشکلات پیش روی مدیران اعم از مسائل مالی، حقوقی و ... مورد بازدید و بررسی قرار گرفته است.

وی افزود: امروزه دو مؤلفه تغذیه و فعالیت های بدنی روزانه برای سلامت مطرح است، این دو در کنار هم می توانند سلامت و نشاط جامعه را به دنبال داشته باشند.

معاون تربیت بدنی و سلامت قزوین خاطر نشان کرد: آموزش و پرورش استان به دنبال توسعه کانون های ورزشی و حضور حداکثری در عرصه های ورزش همگانی و قهرمانی است و در این راستا برنامه هایی در خصوص درس تربیت بدنی مدارس برای دانش آموزان در نظر گرفته شده است

صادقی تصریح کرد: شناسایی استعدادها و ایجاد خودباوری در دانش‌آموزان از اهداف درس تربیت بدنی در مدارس است و باید مورد توجه قرار گیرد و ورزش و نشاط در یادگیری سایر دروس نقش مثمرثمری دارد.

گفتنی است این جلسه با حضور 35 نفر از مدیران فضاهای ورزشی برگزار شد و مسائلی همچون شیوه اجرای کلاس ها و کانون های ورزشی، برگزاری مسابقات، نوع دریافت وجوه از ورزشکاران، بهره برداری از سالن های خالی و بدون استفاده و نحوه عملکرد صحیح مدیران مورد گفت و گو و تبادل نظر قرار گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار