در پی برگزاری هفدهمین جشنواره استانی نمایش عروسکی در کانون استان قزوین
درپی برگزاری جشنواره استانی نمایش عروسکی در کانون استان قزوین،نمایش "هیولای کوچک" کاری از اعضای مرکز فرهنگی و هنری شریفیه به عنوان نمایش برگزیده شناخته شد.
کد خبر: ۲۹۰۳۸۱
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۶ 04 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، در پی برگزاری جشنواره استانی نمایش عروسکی در کانون استان قزوین، نمایش "هیولای کوچک" کاری از اعضای مرکز فرهنگی و هنری شریفیه به عنوان نمایش برگزیده شناخته شد.
این نمایش که براساس داستانی از کلیله و دمنه با بازنویسی "مهدی مردانی" اجراشد،به شیوه عروسک میله‌ای –سایه ای وبه کارگردانی "آزاده میربها" (مربی مسوول مرکز فرهنگی و هنری شریفیه)تهیه شده است.
مریم ایوبی، ساجده ایوبی، کوثر دلیلی، مبینا بهرامی، زهرا محمودی و مهسا بهرامی اعضای مرکز فرهنگی و هنری شریفیه هستند که عروسک گردانی و صداپیشگی این نمایش را انجام داده اند.
طراحی و ساخت عروسک‌های این نمایش را نسیم یاقوتی برعهده داشته و طراحی دکور را آزاده میربها انجام داده است ،در بخش ساخت دکور هم رقیه راستگرد با آزاده میربها همکاری کرده است.
یادآور می شود، در تاریخ 13 شهریور 95 ، هفدهمین جشنواره نمایش عروسکی ویژه اعضای مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین با شرکت 6 نمایش عروسکی برگزار شد.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار