کد خبر: ۲۹۰۷۶۶
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۰ 04 September 2016


مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان البرز گفت: در آستانه فصل بازگشایی مدارس و خرید لوازم التحریر، 40 بازرس بر نحوه توزیع نوشت افزار در البرز نظارت دارند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، رمضان رستمی بعد از ظهر امروز در حاشیه آغاز طرح‌های نظارتی ویژه بازگشایی مدارس در استان البرز اظهار داشت: یکی از مهمترین برنامه‌ها و اولویتهای ما نظارت بر نحوه فعالیت کتابفروشی‌ها و نوشت افزارها است.

وی ادامه داد: با توجه به افزایش خرید اینگونه لوازم در آغاز فصل بازگشایی مدارس لذا تمهیدات لازم برای نظارت و کنترل بازار در این زمینه اندیشیده شده است.

به گفته این مسؤول در این راستا 40 بازرس در استان البرز نحوه فعالیت اینگونه مراکز را تحت کنترل داشته و در صورت بروز هر گونه تخلف اقدامات قانونی صورت می‌گیرد.

رستمی خاطرنشان کرد: شهروندان نیز در صورت مشاهده هر گونه تخلف،‌ موارد را اعلام کنند.

وی با بیان اینکه این طرح با هدف جلوگیری از گرانفروشی توسط توزیع کنندگان پوشاک و کیف و کفش دانش‌آموزی در آستانه بازگشایی مدارس و مراکز آموزشی در سال تحصیلی جاری اجرایی شد است، ‌نظارت بر میزان سود خرده فروشان و عمده فروشان، نصب برچسب قیمت و صدور فاکتور فروش، نظارت ویژه بر نرخ‌های تعیین شده و ... از مهمترین اهداف اجرای این طرح است.

به گفته رستمی طرح نظارت بر توزیع لوازم التحریر،‌ پوشاک و کیف مدرسه دانش‌آموزان تا 10 مهرماه جاری ادامه دارد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار