فرمانده انتظامی استان در گفت و گو با اصفهان زیبا تشریح کرد؛
تابناک: سارقان و آدم ربایانی که بی محابا در نیمه های شب به جاده های خلوت و سیاه شهر شبیخون می زدند و بی رحمانه، طعمه هایشان را از دل شب بیرون می کشیدند، شاید هیچ گاه فکر نمی کردند که به این زودی قرار است خودشان در دام قانون اسیر شوند و نقشه های شوم و پلیدشان، ابتر و بی فرجام باقی بماند.
کد خبر: ۲۹۱۴۳۸
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۷ 05 September 2016
تابناک اصفهان: سارقان و آدم ربایانی که بی محابا در نیمه های شب به جاده های خلوت و سیاه شهر شبیخون می زدند و بی رحمانه، طعمه هایشان را از دل شب بیرون می کشیدند، شاید هیچ گاه فکر نمی کردند که به این زودی قرار است خودشان در دام قانون اسیر شوند و
نقشه های شوم و پلیدشان، ابتر و بی فرجام باقی بماند. گروگانگیرها، همان ها که سکوت و آرامش حاکم بر شب های شهر را بی رحمانه بر هم می زدند و به کوچک و بزرگ، زن و مرد رحم نمی کردند، ناکام ماندند.

 خبر کوتاه بود؛ «گروگانگیرهای میلیاردی در اصفهان دستگیر شدند.» این خبری است که صبح روز گذشته، روی خروجی خبرگزاری های محلی استان اصفهان قرار گرفت و چندین بار باز نشر شد. به گزارش اصفهان زیبا در ادامه این خبر آمده، در پی وقوع دو مورد آدم ربایی و سرقت در برخی از جاده های ترانزیتی استان اصفهان كه در ساعات پایانی شب اتفاق می افتاد، بررسی و رسیدگی موضوع به صورت ویژه در دستور كار كارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قرار گرفت و ماموران پلیس آگاهی استان، پس از انجام یكسری اقدامات تخصصی و تلاش شبانه روزی سرانجام دو نفر از گروگانگیران را شناسایی و آنها را طی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر كردند. در همین باره فرمانده انتظامی استان اصفهان در گفت و گو با «اصفهان زیبا» با بیان اینکه همه اعضای باند گروگانگیرهای میلیاردی غیر بومی بوده اند، می افزاید: این باند  هفت نفره متعلق به شهر زابل بوده اند.سردار عبدالرضا آقاخانی در ادامه اظهاراتش تصریح کرد: در پی دریافت چندین گزارش در خصوص سرقت در یکی از جاده های منتهی به خروجی  کرده و در مدت زمان اندکی توانست آنها را به دام اندازد. فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه اعضای این باند از افراد سابقه دار بوده اند، خاطرنشان کرد: « متهمان در اعترافات خود پنج تن از همدستان خود را نیز معرفی کردند. ماموران پلیس آگاهی استان موفق به آزاد کردن 9 نفر از افراد ربوده شده توسط گروگانگیرها که در مخفیگاه شان حبس شده بودند، شدند.در این عملیات از  آدم ربایان دو قبضه سلاح جنگی و ابزارهای مورد استفاده در سرقت کشف شده است.» فرمانده انتظامی استان  تصریح کرد: گروگانگیرها بعد از آدم ربایی با خانواده آنها تماس گرفته و از هركدام مبلغ 500 میلیون ریال را در ازای آزادی آنها درخواست كرده بودند كه با اقدام سریع و به موقع كارآگاهان پلیس در عملی كردن نقشه خود ناكام ماندند.وی انگیزه متهمان را کسب مال نامشروع دانست و بیان کرد: این گروگانگیران شرور به طمع کسب مال و ثروت باد آورده، اقدام به این کار می کردند. فرمانده انتظامی استان اصفهان در بخش دیگری از اظهاراتش با اشاره به اینکه متهمان توسط نیروی انتظامی دستگیر شده، افزود: گروگانگیران جهت صدور کیفر خواست و مجازات به مراجع قضایی تحویل داده شده اند تا پس از بررسی، مورد مجازات قرار گیرند. سردار آقاخانی از کسانی که در ساعات پایانی شب در جاده ها تردد می کنند خواست، در صورت هر گونه موارد مشکوک بلافاصله از طریق تماس با تلفن 110 پلیس را مطلع کنند.وی  با اشاره به فعالیت گشت های ویژه جاده ای پلیس به قاچاقچیان، سارقان، اراذل و اوباش و افراد شرور هشدار داد و گفت: پلیس اصفهان با جدیت و اهتمام ویژه با هرگونه ناهنجاری و رفتار مجرمانه برخورد قاطع کرده و اجازه نمی دهد عده ای افراد شرور، امنیت استان را برهم بزنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار