ستاد احیای آیین حضرت ابراهیم(ع) ابرکوه مردم را به مشارکت در برنامه‌های روز عید قربان فراخواند.
کد خبر: ۲۹۲۲۸۹
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۷ 07 September 2016

به گزارش تابناک یزد،ستاد احیای آیین حضرت ابراهیم (ع) که با همت جوانان مسجد امام حسین (ع) ابرکوه شکل گرفته و با همت جوانان این شهرستان و خیران وارد یازدهمین سال فعالیت خود می‌شود، با صدور اطلاعیه‌ای از مردم مومن و نیک اندیش دعوت کرد تا در برنامه‌های امسال نیز حضوری فعال داشته باشند.

این ستاد با جمع آوری کمک‌های مردمی، اقدام به ذبح گوسفند به صورت جمعی و توزیع گوشت آن در بین نیازمندان شهرستان می‌کند.

در بخشی از این اطلاعیه آمده است: عید قربان، عید بزرگ بندگی، ایثار و تسلیم در پیش است و از بزرگترین مستحبات و اعمال پسندیده در این روز، سنت الهی قربانی کردن و کمک به نیازمندان است.

به همین منظور از سال 1385 گروهی از خادمان مساجد و هیأت های مذهبی شهرستان ابرکوه، با گردآوری کمک‌های مردمی اقدام به قربانی و توزیع در میان نیازمندان در سطح ابرکوه و روستاهای تابعه کرده‌اند.

این حرکت زیبا، خالص و خدایی مانند شجره طیبه‌ای بود که به یاری خداوند و همت شما هر سال باشکوه‌تر از سال قبل برگزار شد تا جایی که در سال گذشته با جمع‌آوری هدایایی به مبلغ بیش از 300 میلیون ریال از مردم مومن، مهربان و نوع دوست و ذبح 62 گوسفند، بیش از هزار و 200 کیلوگرم گوشت قربانی در بیان نیازمندان توزیع شد.

با توجه به گسترده شدن حجم فعالیت ها و نیاز به برنامه ریزی و هماهنگی بیشتر، در سال 1388 مجموعه فعالیت ها در قالب ستاد احیای آیین ابراهیم (ع) ساماندهی شد. 

این ستاد، در عین استقبال از هر نوع مساعدت افراد، نهادهای مردمی و یا دستگاه های دولتی، به هیچ محله، موسسه خصوصی و یا نهاد دولتی وابسته نیست.

هدایای دریافتی از سوی این نهاد با همکاری و هماهنگی مساجد، هیات‌های مذهبی و موسسات خیریه فعال در ابرکوه در بین تمامی محلات توزیع می‌شود و فعالیت همه خادمان آن کاملاً به صورت داوطلبانه و افتخاری است.

ستاد احیای آیین ابراهیم (ع) کمک های نوع دوستانه مردم را در قالب‌های گوناگون اعم از صدقات، نذورات، قربانی و عقیقه دریافت داشته و به نیازمندان می‌رساند.

مردم خیر و خیراندایش هم می‌توانند از این فرصت مناسب و مغتنم به منظور نیکوکاری و مهرورزی استفاده کرده و با کمک‌های خود این ستاد را در راستای خدمت بیشتر و بهتر به نیازمندان یاری کنند.

ستاد احیای آیین حضرت ابراهیم (ع) شماره حساب‌های 887300839507 بانک سپه به نام عباس دشتی از اعضای ستاد، شماره کارت همین حساب 5892101138894734 و شماره شبای IR180150000000887300839507 را برای مشارکت خیران در نظر گرفته است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار