مدیر عامل ستاد دیه استان یزد از آزادی ۳۸ زندانی جرایم غیرعمد از ابتدای سال جای تا کنون با بدهی بیش از ۲۸ میلیارد ریال خبرداد.
کد خبر: ۲۹۲۳۱۸
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۴ 07 September 2016
به گزارش تابناک یزد،مدیرعامل ستاد دیه استان یزد گفت: از ابتدای سال جاری  تاکنون با پیگیری های این ستاد و کمک های خیرین این استان موجبات آزادی ۳۸ مددجوی نیازمند آبرومند با بدهی بیش از ۲۸ میلیارد ریال فراهم که از مبلغ با پیگیری های کمیته صلح و سازش  بیش از ۱۱ میلیارد ریال گذشت رضایتمندانه از شکات اخذ گردیده است.

مدیر عامل ستاد دیه استان یزد افزود: امسال کمک های مردمی علاوه بر برگزاری ۱۰ جشن گلریزان در سطح استان به صورت برنامه زنده تلوزیونی ماه مهربانی،سامانه پرداخت تلفن همراه وهمچنین شماره حساب های ستاد دیه از طرف خیرین ونیک اندیشان جمع آوری گردید.

وی اظهار داشت: در حال حاضر ۱۶۰ زندانی نیازمند جرایم غیرعمد در زندان های استان یزد به سر می برند که از این تعداد محکومین غیر عمد ۲۹ نفر مربوط به دیه (تصادف) و حوادث کارگاهی، ۶۴ نفر مهریه ونفقهو ۶۷ نفر مالی غیرعمد را شامل می شوند که جهت آزاد سازی آنان مبلغی حدود ۲۶۱ میلیارد ریال لازم می باشد.

گفتنی است مدیرعامل ستاد دیه استان یزد باتوجه به سهولت در امر کمک رسانی از طریق سامانه پرداختی موبایلی (#۷۷۷۷۰۳۵*۷۸۰*)  از مردم شریف ونیکوکار یزدی خواست تا با همدلی وانفاق وبخشش در راه خدا همیشه ودر همه جا گره گشای مشکلات دیگر همشهریان ومستمندان باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار