مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه،ازتعویق برگزاری مراسم یادبود شهدای حادثه منا و انتقال تاریخ این برنامه به روز یکشنبه 21 شهریور خبر داد.
کد خبر: ۲۹۲۳۵۴
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۵ 07 September 2016
به گزارش تابناک به نقل ازایرنا؛حجت الاسلام هادی عسگری اظهار کرد: پیش از این قرار بود مراسم بزرگداشت شهدای حادثه منا روز پنجشنبه 18 شهریور برگزار شود که به دلیل تداخل با برنامه تشییع و خاکسپاری دو شهید مدافع حرم استان کرمانشاه، این برنامه به تعویق افتاد.
وی افزود: ازآن جایی که روز پنجشنبه مراسم تشییع و خاکسپاری دوشهید مدافع حرم و صبح روز شنبه 20 شهریور نیز مراسم بزرگداشت این دو عزیز برگزار می شود،مراسم یادبود شهدای حادثه منا به روز یکشنبه 21 شهریور موکول شد.
حجت الاسلام عسگری خاطرنشان کرد: این مراسم از ساعت 10 صبح روز یاد شده در مسجد الغدیر کرمانشاه برگزار می شود.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کرمانشاه گفت: در این مراسم که با حضور حاجیان کرمانشاهی بازگشته از منای سال گذشته برگزار می شود، مراسم نمادین برائت از مشرکین نیز اجرا خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای منا در تمامی شهرستان های استان، برگزاری مراسم دعای عرفه به یاد جانباختگان حادثه منا و برگزاری مراسم شبی با قرآن و شب خاطره با حضور حاجیان کرمانشاهی حاضر در مراسم حج سال گذشته از جمله دیگر برنامه های تدارک دیده شده امسال است.
برای برگزاری مراسم و برنامه های گرامیداشت شهدای حادثه منا در استان کرمانشاه چهار کمیته مراسم، اطلاع رسانی، تبلیغات و تشکل های مردم نهاد تشکیل شده که مسئولیت کمیته اطلاع رسانی برعهده خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) کرمانشاه گذاشته شده است.
در مراسم حج سال گذشته و در سرزمین منا، 465 زائر ایرانی در پی بی تدبیری و قصور مقامات آل سعود به شهادت رسیدند که در میان آن ها هیچ کدام از زائران کرمانشاهی قرار نداشتند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار