مدیر‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای کرمانشاه:
مدیر‌کل آموزش فنی ‌و ‌حرفه‌ای استان کرمانشاه گفت: برای 350 آموزشگاه مجوز صادر شده است که 250 عدد از این تعداد به‌صورت فعال و ثابت در سطح استان کرمانشاه فعالیت می‌کنند.
کد خبر: ۲۹۲۴۸۲
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۷ 07 September 2016
به گزارش تاتبناک به نقل از فارس؛داوود ناصری‌امید اظهار داشت: سه میلیون و 200 نفرساعت تعهدات سالیانه اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای از طریق آموزشگاه‌های مجاز استان کرمانشاه انجام می‌شود.
مدیر‌کل آموزش فنی ‌و ‌حرفه‌ای استان کرمانشاه با بیان اینکه بخش خصوصی در بحث آموزش‌های مهارتی به‌صورت فعال ظاهر می‌شود، گفت: برای حدود 350 آموزشگاه مجوز صادر شده است که 250 عدد از این تعداد به‌صورت فعال و ثابت در سطح استان کرمانشاه فعالیت می‌کنند
وی ادامه داد:یکی از آسیب‌هایی که در حال حاضر آموزشگاه‌های خصوصی را تهدید می‌کند، بحث آموزش‌های غیرمجازی است که از سوی دستگاه‌های دولتی یا آموزشگاه‌هایی که رسمیت ندارند، ارائه می‌شود.
این مسؤول از شهروندان خواست در مراجعه به مراکز آموزش فنی‌ و حرفه‌ای به تابلوها و مجوزهای صادر شده در آموزشگاه‌ها توجه کنند.
ناصری‌امید از ارائه 25 میلیون نفرساعت آموزش در سطح استان کرمانشاه در قالب بیش از 120 هزار نفر دوره در بخش خصوصی و دولتی خبر داد و گفت: هم‌اکنون در راستای توسعه در هر زمینه‌ای، یکی از مولفه‌های اصلی توجه به بخش آموزش است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار