مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با بیان اینکه هر سال یک شهر در کشور به عنوان پایتخت "کتاب" انتخاب می‌شود، گفت: تمام تلاشمان این است که امسال کرمانشاه بتواند این عنوان را کسب کند.
کد خبر: ۲۹۲۹۷۵
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۴ 08 September 2016
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،دکتر ابراهیم رحیمی زنگنه،با بیان اینکه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هر سال یک شهر را به عنوان پایتخت «کتاب» معرفی می‌کندگفت: طی دو سال گذشته شهرهای اهواز و نیشابور به عنوان پایتخت کتاب کشور معرفی شدند.
وی تصریح کرد: برای انتخاب پایتخت کتاب، شهرهای مختلف کشور برنامه‌های خود در راستای ارتقای فرهنگ مطالعه و ترویج کتابخوانی به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌دهند، وزارت ارشاد نیز با بررسی طرح‌های ارسالی بهترین طرح‌ها را انتخاب کرده و شهری را که بهترین طرح‌ها را در این زمینه معرفی کرده باشد به عنوان پایتخت کتاب ایران معرفی می‌کند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: در همین راستا جلساتی داشته‌ایم که تا آبان ماه تمام دستگاه‌ها برنامه‌های خود در زمینه ارتقاء فرهنگ مطالعه و ترویج کتابخوانی ارائه دهند.
وی یادآور شد: برای اینکه کرمانشاه بتواند عنوان پایتخت کتاب ایران را به دست بیاورد همه دستگاه‌ها به ویژه اداره کل کتابخانه‌‎ها، شهرداری و شورای شهر کرمانشاه و فرمانداری باید کمک کنند تا بتوانیم بهترین طرح‌ها را در زمینه کتابخوانی ارائه کنیم.
 


منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار