رئیس شورای بسیج رسانه استان ایلام گفت:آخرین دوره آموزش خبرنگار حرفه‌ای با حضور اهالی رسانه در مجتمع آموزشی سپاه امیر المومنین(ع) استان ایلام برپا شد.
کد خبر: ۲۹۳۲۲۹
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۳ 08 September 2016

به گزارش تابناک ایلام؛پژمان مهدوی ظهر امروز در دوره آموزش خبرنگار حرفه‌ای در مجتمع آموزشی سپاه امیر المومنین(ع) استان ایلام اظهار داشت: امروز آخرین دوره آموزش خبرنگار حرفه‌ای با حضور اهالی رسانه در مجتمع آموزشی سپاه امیر المومنین(ع) استان ایلام برپا شد.

رئیس شورای بسیج رسانه استان ایلام گفت: این دوره آموزشی با سرفصل فن بیان و سخنوری با حضور دکتر کوهی از اعضای شورای مرکزی بسیج رسانه استان ایلام و از اساتید ارتباطات و روزنامه‌نگاری برگزار شد.

وی ادامه داد: پس از اتمام این سرفصل آزمونی از خبرنگاران حاضر در این جلسه برگزار شد و پس از ارزیابی به عمل آمده از افراد موفق در این دوره ضمن ارائه گواهینامه از سازمان بسیج رسانه تجلیل به عمل خواهد آمد.

این مسؤول اضافه کرد: در این دوره آموزش خبرنگاری موضوع خبرنگار حرفه‌ای با سر فصل‌های مدیریت بحران، فنون مصاحبه و سخنوری مد نظر قرار داشت که با کمک اساتید مسلط این دوره‌ها برپا شد.

مهدوی تصریح کرد: افزایش سطح توانمندی و حرفه‌ای خبرنگاران یکی از اهداف برپایی این دوره آموزشی بود که خوشبختانه با استقبال خبرنگاران و اهالی رسانه استان ایلام مواجه شد.

رئیس شورای بسیج رسانه استان ایلام گفت: در این دوره آموزشی خبرنگاران رسانه‌های محلی، رسانه‌های سراسری و خبرگزاری و پایگاه‌های خبری استان ایلام حضور فعال داشتند.

وی ادامه داد: قطعا این دوره‌های آموزشی برای فعالان عرصه رسانه در استان ایلام برپا خواهد شد و جزو برنامه‌های شورای بسیج رسانه استان ایلام است.

این مسؤول اضافه کرد: از افراد موفق این دوره در مراسم اختتامیه جشنواره ابوذر با اهدای جایزه‌ای تجلیل به عمل خواهد آمد.

رئیس شورای بسیج رسانه استان ایلام گفت: سعی می‌شود با برنامه‌ریزی صورت گرفته آیین اختتامیه جشنواره ابوذر در استان ایلام طی حداکثر ماه آینده در ایلام با حضور اهالی رسانه برپا شود./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار