استاندارکرمانشاه:
نشست مشترک مسئولین دستگاه های اجرایی استان و مسئولان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج سازندگی استان به منظور بررسی طرح پیشرفت و آبادانی مناطق محروم استان به ریاست دکتر رازانی استاندار و با حضور سردار ریحانی فرماندهی سپاه استان و نیز مدیران کل دستگاه های اجرایی و فرمانداران شهرهای مختلف استان برگزار گردید.
کد خبر: ۲۹۳۷۳۶
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۲ 10 September 2016






تابناک کرمانشاه؛ دکتر رازانی، خدمت به محرومین راازبارز ترین صفات مومنین ذکر کردوگفت: یکی از ارکان دین اسلام توحه به محرومین جامعه است.  بطوریکه در قرآن مومنین و متقین را کسانی می داند که ازمال خودبرای محرومین انفاق کنندو درنهج البلاغه نیز آمده که خداوند کمک به محرومین راکفاره گناهان بزرگ قرار داده است.
وی افزود:ماهم درمقام مسوول و هم در مقام یک انسان وظیفه داریم که در راه خدمت به محرومین از هیچ کوششی فرو گذار نکنیم و هرگونه محرومیت زدایی از چهره محرومترین روستاها و دهستانها یک کار خیر و صوابی بزرگ است و خداوند متعال نیز وسیله نجات ما از گرفتاریها را در همین کارها و رفتارهایمان قرار داده است و ما نیز در محرومیت زدایی از چهره استان بسیار مصمم هستیم.
استاندار اظهار داشت:ازمجموعه سپاه پاسداران و بسیج سازندگی استان که همواره منشا خدمات مهم و ارزنده ای بوده اند تشکرمیکنم و در بازدیدی که چندی پیش از دهستان عثمانوند در بخش سرفیروزآباد داشتیم از نزدیک شاهد فعالیتهای سازندگی بسیج بودیم که از آنها تشکر و سپاسگزاری می کنم.
دکتر رازانی درادامه افزود:مجموعه دستگاه های اجرایی استان این آمادگی را دارند که هر گونه کمک و همکاری و همراهی که لازم است چه در بخش ارایه اطلاعات و یا هر بخش دیگری با مجموعه سپاه و بسیج سازندگی داشته باشند.
مقام ارشداستان اشتغالزایی رامهمترین دغدغه استان ذکر کرد و بیان داشت:امروزاگر با واژه محرومیت در مناطق مختلفی از استان مواجه هستیم به علت کمبود منابع و نیز فراوانی نیازهای جدید است وگرنه خدمات بسیار شایسته ای بخصوص در بحث زیرساختها در اکثر روستاها و دهستانهای استان انجام شده است اما آنجه باید در اولویت قرار بگیرد تمرکز بر روی ایجاد اشتغال در روستاها و مناطق محروم  است و من از این مجموعه می خواهم که بیشترین منابع و انرژی خود را در جهت ایحاد اشتغال در مناطق محروم استان بگذارند و دولت نیز وظیفه خود را در خصوص ایجاد زیرساختها و یا تکمیل طرح های نیمه تمام روستایی انجام خواهد داد و هر جایی هم که لازم است وقت و منابع بیشتری برای تحقق اشتغالزایی بگذارد حتما پای کار خواهد بود.
در این نشست سردارریحانی نیز به بیان گزارشی از فعالیتهای انجام شده توسط سپاه و بسیج سازندگی استان پرداخت.
لازم به ذکر است که این نشست به منظور چگونگی پیشرفت و آبادانی پنج دهستان عثمانوند (از توابع بخش سرفیروز آباد)،ویژنان(از توابع گیلانغرب)، بان زرده (از توابع دالاهو)، کیوانات(از توابع سنقر کلیایی) و فتح آباد (از توابع قصرشیرین)که در بررسی شاخص های محرومیت بالاترین میزان محرومیت را دارا می باشند برگزار گردید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار