رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی اداره کل دامپزشکی یزد گفت: 32 تیم این اداره کل بر کشتار بهداشتی و شرعی دام در روز عید قربان نظارت می کنند.
کد خبر: ۲۹۴۳۵۳
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۹ 11 September 2016
به گزارش تابناک یزد،محمدرضا صادق پور  با تبریک عید قربان افزود: این تیم ها شامل 19 اکیپ ثابت و 13 اکیپ سیار، متشکل از 24 دامپزشک، 27 بازرس بهداشتی و 18 ناظر شرعی است که در روز عید قربان از ساعت هفت صبح تا 13 به شهروندان خدمات رسانی می کنند.
وی با بیان اینکه تمام شبکه های دامپزشکی سراسر استان در این روز فعال هستند، اظهار کرد: شهروندان می توانند برای معاینه و بازرسی بهداشتی دام های نذری به این شبکه ها مراجعه کنند.
صادق پور یادآور شد: 9 کشتارگاه ها دام استان در روز عید قربان دایر است و علاوه بر آن پنج قربانگاه موقت نیز در شهر یزد در چهار راه فضای سبز، فلکه سوم آزاد شهر، بلوار امیرکبیر، بلوار نواب صفوی شمالی و امامزاده سیدجعفر(ع) مستقر هستند.
وی با بیان اینکه تمام خدمات دامپزشکی در روز عید رایگان است از شهروندان خواست برای حفظ مسائل بهداشتی از هرگونه ذبح دام در منزل خودداری کنند.
صادق پور اضافه کرد: کشتار غیرمجاز دام در شرایط کنترل نشده می تواند مخاطراتی از جمله شیوع بیماری های مشترک انسان و دام را به دنبال داشته باشد.
رییس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و موادغذایی اداره کل دامپزشکی یزد خاطر نشان کرد: شماره تلفن های 14_6237411 آماده پاسخگویی و راهنمایی شهروندان است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار