مدیر کل حمل‌ و نقل و پایانه‌های استان اصفهان گفت: ساختمان پاسگاه پلیس راه نایین - یزد مجهز به سیستم توزین در حین حرکت در محور نایین به یزد به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۲۹۴۴۵۴
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۰ 11 September 2016

به گزارش تابناک یزد،داریوش امانی مدیرکل حمل‌ و نقل و پایانه‌های استان اصفهان درباره افتتاح پلیس راه نایین - یزد اظهار کرد: ساختمان پاسگاه پلیس راه نائین ـ یزد در کیلومتر 9 محور نائین به یزد در سمت راست توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان افتتاح به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: این ساختمان با حضور عبدالرضا آقاخانی فرمانده استان، مدیرکل راهداری استان، امام جمعه نائین، فرماندار نائین و جمعی از مسؤولان استان و شهرستان افتتاح شد.

مدیر کل حمل‌ و نقل و پایانه‌های استان اصفهان عنوان کرد: این پلیس راه در زمینی به مساحت 5 هزار متر مربع با 400 متر مربع ساختمان اداری، 135 متر مربع پارکینگ و 80 مترمربع سایر تأسیسات با هزینه‌ای حدود 20 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی سازمان راهداری و حمل نقل جاده‌ای ساخته شده است.

وی با اشاره به تجهیز این پاسگاه به آخرین تکنولوژی روز دنیا گفت: همچنین این پاسگاه به سیستم توزین در حین حرکت wim برای اندازه‌گیری اضافه بار خودروهای عبوری مجهز است که برای راه‌اندازی این سیستم نیز حدود 12 میلیارد ریال هزینه شده است.

امانی خاطر نشان کرد: این پاسگاه به دلیل فرسوده شدن و قدیمی بودن پاسگاه قبلی ساخته شد و به دلیل اینکه پلیس بتواند کنترل بیشتری را داشته باشد تا بتواند اعمال قانون کند، این پاسگاه که نیاز راه‌های استان و کشور است مجهز به سیستم توزین در حرکت شد.

وی در پایان ادامه داد: این سیستم برای اولین بار توسط متخصصان داخلی و اصفهانی بومی سازی شد که به صورت پایلوت در این پاسگاه راه‌اندازی شد تا شاهد کاهش تخلفات و حوادث جاده‌ای در این محور شریانی ترانزیتی کشور باشیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار