مدیرکل استاندارد کرمانشاه:
مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه از اجرای طرح کالیبراسیون باسکول‌های اماکن عرضه دام زنده (ویژه عید سعید قربان) در سطح استان خبر داد.
کد خبر: ۲۹۵۱۰۳
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۱ 13 September 2016
به گزارش تابناک به نقل از فارس؛ محمودرضا نیازی در جمع خبرنگاران از آغاز بررسی صحت عملکرد باسکول‌های متحرک اماکن عرضه دام زنده خبر داد و گفت: این اقدام با توجه به فرا رسیدن عید سعید قربان در کرمانشاه انجام می‌گیرد.
نیازی این برنامه را در راستای نظارت و کنترل بیشتر بر وسایل سنجش در سطح استان و با هدف صیانت از حقوق شهروندان عنوان کرد و افزود: در این طرح ویژه از باسکول‌ها و وسایل توزین اماکن عرضه دام زنده در شهرستان‌های استان کرمانشاه بازرسی و آزمون به‌عمل خواهد آمد.
به گفته مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه، استاندارد وسایل سنجش و انواع ترازوها مشمول مقررات استاندارد اجباری است و این وسایل علاوه بر داشتن نشان استاندارد باید سالیانه مورد بازرسی و کنترل کارشناسان استاندارد قرار بگیرد
این مسؤول وجود و نصب برچسب کنترل و بازرسی روی این وسایل را الزامی دانست و تصریح کرد: شهروندان با مشاهده وسایل توزین و ترازوهای دیجیتال فاقد برچسب آزمون یا تردید نسبت به صحت وسیله سنجش موضوع را از طریق تلفن گویای 24 ساعته 1517 و یا سایت http://kermanshahstandard.ir (در بخش ارتباط با ما) اطلاع بدهند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار