کد خبر: ۲۹۵۳۶۱
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۱ 13 September 2016


مدیر آموزش و پرورش نظرآباد البرز از کسب رتبه های برتر استانی ، افتتاح یک مدرسه و صعود فرهنگیان این شهرستان به قله سبلان خبر داد.

محسن شهبازی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: تعاونی مسکن فرهنگیان نظرآباد در جشنواره تعاونی های برتر البرز رتبه برتر را کسب کرد.

وی اظهار کرد: بر اساس ارزیابی کارشناسان فنی یازدهمین جشنواره 95 تعاونی های برتر البرز ، تعاونی مسکن فرهنگیان توانست با کسب امتیاز بالا مقام اول را در بخش کمی و کیفی به خود اختصاص دهد.

به گفته وی این تعاونی تا کنون در ساخت و تحویل مسکن در شهرک مسکونی فرهنگیان نظرآباد اقدامات ارزشمندی انجام داده است.

مدیر آموزش و پرورش نظرآباد در ادامه گفت: در آستانه سال تحصیلی مدرسه 12 کلاسه شهدای دانش آموز در این شهرستان که از سوی اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس البرز آماده شده بود افتتاح شد.

محسن شهبازی گفت: این مدرسه یکی از پروژه های تخریب و بازسازی شهرستان را تشکیل می داد که عملیات آن از سال 91 آغاز شده بود و با پیگیری های مستمر طی 1/5 سال گذشته در شهریور ماه سال 95 آماده بهره برداری شد.

وی با اشاره به مساحت 4 هزار و 500 متری این مدرسه یادآور شد: برای ساخت و آماده سازی این مدرسه 150 میلیارد ریال هزینه شده است.

وی در ادامه سخنانش به صعود سه نفر از معلمان این شهرستان به سومین قله ایران پرداخت و اظهار کرد: غلامرضا حاجیانی ، رضا شاه کرمی و رضا عزتی به قله 4 هزار و 811 متری سبلان در استان اردبیل صعود کردند.

وی این حرکت معلمان کوهنورد نظرآبادی را گامی در راستای ترویج فرهنگ ورزش با شعار حفاظت از محیط زیست ذکر کرد.

مدیر آموزش و پرورش نظرآباد البرز گفت: اولیای مدرسه شهید رنجبرپور نیز در جشنواره تجارب برتر استان موفق به کسب رتبه دوم شدند.

شهبازی بیان کرد: بر اساس ارزیابی های صورت گرفته در جشنواره تجارب و نو آوری های انجمن اولیاء و مربیان البرز ،اعضای انجمن اولیاء و مربیان این آموزشگاه برتر شدند.

وی از حمید کوهدار ، محمد پرند شیری و فاطمه مهدی پور بعنوان رتبه آوران در این جشنواره یاد کرد و افزود: این اولیاء با ارائه طرح انجمن مرکزی ، یاور انجمن مدارس در این جشنواره رتبه برتر کسب کردند.

نظراباد البرز 25 هزار دانش آموز و 1700 معلم دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار