کد خبر: ۲۹۵۳۶۹
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۴ 13 September 2016


فرماندار ساوجبلاغ دولت تدبیر و امید را یکی از ارزشمندترین دولت ها بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دانست که توفیقات خوبی را نصیب کشور کرده است و گفت: دولت یازدهم باعث شده ایران اسلامی سرافرازتر در جهان بدرخشد.

ابوالقاسم پالیزگیر روز سه شنبه در گفتگو با ایرنا، گفت: دولت یازدهم در سه سال گذشته برغم مشکلات فراوان و تنگناهای شدید مالی، کارها و خدمات بسیار بزرگی انجام داده که باید بازگو شود و مردم در جریان دستاوردهای دولت یازدهم قرار بگیرند.

وی با اشاره به موفقیت بزرگ دولت در زمینه حل پرونده هسته ای و به سرانجام رسیدن برجام، افزود: دولت در بدترین شرایط مالی پس از انقلاب درسال گذشته اقدامات بسیار مفید و مؤثری در زمینه اقتصادی انجام داده که مکمل پیروزی های بزرگ در عرصه دیپلماسی بوده است.

وی اظهار داشت:نامگذاری سال براساس شرایط امروز است که به صورت کارشناسانه و هوشمندانه توسط مقام معظم رهبری تعیین شده است.

وی گفت: در سال های اخیر تلاش دولت و اولویت های ما در رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم، ایجاد اشتغال مورد نیاز جامعه، جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی در حوزه صنعتی و کاهش مشکلات مسکن و خارج کردن رکود صنایع در ساوجبلاغ بوده است.

فرماندار ساوجبلاغ به راه اندازی بزرگترین کارخانه تولید مصالح ساختمانی کشور بعد از 17 سال رکود اشاره کرد وگفت : کارخانه سیپورکس با حمایت دولت تدبیر وامید راه اندازی شده ودر بدو شروع با 400 نیرو استارت کار آن آغاز شده و بسیاری از کشورها در صف خرید محصولات این کارخانه هستند.

وی گفت: توفیقات بیشماری در دولت یازدهم عائد کشور شده که سهم آن در شهرستان هایی همچون ساوجبلاغ بی نظیر بوده است.

پالیزگیر به اتمام بزرگترین پالایشگاه غلات کشور اشاره کرد وگفت : این پالایشگاه نیازهای کشور را به شیرین کننده ها تامین می کند و علاوه برصادرات برای بیش از 3000 نفر ایجاد اشتغال می کند که این از افتخارات ما بوده و البته دولت تدبیر و امید تمام مشکلات این شهرک را مرتفع کرده ونهایتا آماده بهره برداری توسط دولت در آینده نزدیک است.

پالیزگیر به اقدامات اساسی در حوزه روستایی در دولت تدبیر وامید اشاره کرد وگفت : علیرغم کمبود بودجه و مشکلات که از دولت قبلی ایجاد شده بود امروز عمران وآبادی را در روستاهای ساوجبلاغ میتوان مشاهده کرد و بهترین احساس مردم از این اقدامات صورت گرفته حس زندگی و مهاجرت معکوس است .

فرماندار ساوجبلاغ افزود: در هیچ دولتی این امکان وجود نداشت که فعالان گروه وتشکل های سیاسی برسر یک میز بنشینند ولی در دولت تدبیر و امید ما نشست هم اندیشی با حضور فعالان سیاسی داشتیم که نمایندگان احزاب و فعالان سیاسی شهرستان ضمن ارائه مطالب خود در خصوص موانع ومشکلات موجود راهکارهایی رانیز ارائه دادند.

وی افزود: دولت تدبیر وامید نیاز به تعریف وتمجید ندارد چرا که آمار و فعالیت های دولت نشانگر عملکرد دولت تفکر، تعقل ، اندیشمند و کارآمد است.

فرماندار ساوجبلاغ بهبود اوضاع کسب و کار ، ترمیم اوضاع سیاست خارجی و برطرف نمودن اوضاع وخیم نفتی و پتروشیمی را از مهمترین اقدامات دولت تدبیر و امید ذکر کرد که کشور را منزوی یا به حالت جنگ برده بود.

وی گفت : برنامه ها وسیاست های دولت تدبیر وامید شفاف و مبتنی براعتماد سازی و آرامش به مردم بوده است.

پالیزگیر گفت : عملکرد دولت درسه سال گذشته به گونه ای برای مردم در حوزه سیاسی ، اجتماعی ، اقتصادی ، فرهنگی شفاف بوده که نگاه مثبت مردم را به دنبال داشته است.

نماینده عالی دولت در ساوجبلاغ افزود: به رغم کارشکنی های عده ای کم توان دولت تدبیر وامید راه خود را با موفقیت پیش برد و با وجود تحریم های اقتصادی و نقدهای غیر واقعی و غیر منصفانه توانست زمینه خدمت رسانی به مردم را در کشور گسترش دهد که نمونه این توسعه را می توان در ساوجبلاغ و استان البرز دید.

وی گفت : سند دار کردن خانه های روستایی ، جلوگیری از تخریب اراضی ملی و ساخت وسازهای غیرمجاز ، تامین آب شرب ، اختصاص اعتبارات ، اتمام تصفیه خانه فاصلاب شهرجدید هشتگرد وساخت فاضلاب برای شهرصنعتی و شهرک ابریشم، پیگیری خط مترو ، راه اندازی خط ریلی مسافربری راه آهن هشتگرد به تهران و مشهد ، تحت پوشش قراردادن 28 هزار نفر در قالب طرح سلامت ، اجرای آبیاری نوین در 190 هکتار از اراضی ساوجبلاغ و پیگیری مشکلات 60 واحد صنعتی مشکل دار نمونه کوچکی از اقدامات انجام شده در دولت تدبیر و امید در ساوجبلاغ بوده است .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار