برای نخستین‌بار در استان البرز
با توجه به افزایش هزینه‌های زندگی به ویژه برای اقشار متوسط و کم‌ درآمد لازم است که دولت کمک‌هایی را به این خانواده داشته باشد و حال باید دید که دولتمردان البرز چه می کنند.
کد خبر: ۲۹۵۴۷
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۰ 30 April 2015
به گزارش تابناک – البرز: یک خانواده ساکن منطقه کردان از توابع شهرستان ساوجبلاغ صاحب 3 قلو شدند.
این زایمان شامگاه چهارشنبه در بیمارستان کمالی شهرستان کرج انجام شد و وضعیت جسمانی و سلامت مادر و 3 فرزند رضایت بخش اعلام شده است.
هر 3 فرزند تازه متولد شده دختر هستند و پزشکان بیمارستان کمالی اعلام کردند که سه‌ قلوها از نظر وزن و سلامت در شرایط بسیار خوبی هستند.
به همین دلیل مادر و فرزندان تازه متولد شده، ساعاتی بعد از تولد مرخص شدند.
مجید شکری مقدم پدر سه قلو‌ها می‌گوید: خدا را شاکرم که در آستانه میلاد امیر الموئمنین هدیه‌ای زیبا با ما داد و امیدوارم دخترانم را بتوانم بر اساس تعالیم دین مبین اسلام و الگوبرداری از حضرت زهرا (س) تربیت کنم.
شکری مقدم درباره مخارج و هزینه‌های فرزندانش گفت: هدیه‌های خداوند هرگز بدون روزی نمی‌ماند. ما در خانواده‌ای مذهبی بزرگ شده‌ایم و از کودکی به ما آموخته‌اند که خداوند برکت به زندگی مومنان داده و هرگز آنها را به حال خود رها نمی‌کند.
وی افزود: ما نیز به غیر از خدا کسی را نداریم و مطمئن هستیم که خداوند متعال برکت لازم را به زندگی ما می‌دهد.
مادر سه قلو‌ها نیز در حالی که از تولد فرزندانش بسیار خوشحال بود، اعلام کرد که نام آنها را سارا، ساغر و صنم گذاشته‌اند.
لازم به توضیح است، با توجه به افزایش هزینه‌های زندگی به ویژه برای اقشار متوسط و کم‌درآمد لازم است که دولت و دستگاه‌های اجرایی کمک‌هایی را به این خانواده داشته باشند.
پیش از این نیز خانواده‌هایی که دارای فرزندان سه‌قلو و بیشتر بودند، از حمایت‌های دولت برخوردار می‌شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار