رئیس پایش اداره کل محیط زیست کرمانشاه:
رئیس اداره نظارت و پایش اداره کل محیط زیست استان کرمانشاه گفت: هوای استان کرمانشاه در پنج ماهه نخست امسال ۲۶ روز به دلیل آلودگی هوا در وضعیت خارج از استاندارد قرار داشته است.
کد خبر: ۲۹۵۸۰۵
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۵ 14 September 2016
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم؛ثریا قربانی با اشاره به اینکه در پنج ماهه نخست امسال 26 روز هوای استان کرمانشاه به دلیل آلودگی هوا در وضعیت خارج از استاندارد قرار داشته است اظهار داشت: در طول این مدت استان کرمانشاه تنها 24 روز هوای هشدار را تجربه کرده است.
رئیس اداره نظارت و پایش اداره کل محیط زیست استان کرمانشاه با بیان اینکه در این مدت دو روز نیز هوای استان به دلیل آلودگی هوا در وضعیت بحران قرار داشته است، گفت: در سال 94 نیز هوای استان کرمانشاه 36 روز خارج از استاندارد بوده است.
قربانی با بیان اینکه در روزهای آلوده افراد سالمند حتی‌المقدور سعی کنند که خارج از منزل رفت و آمد نکنند، افزود: به افراد توصیه می‌کنیم که در روزهای آلوده و گرد و غبار از ماسک‌های مناسب استفاده کنند.
وی مصرف شیر را برای کودکان در روزهای آلوده به منظور داشتن سلامتی ضروری دانست و اظهار کرد: شهروندان نیز در روزهای هشدار آب ‌و‌ هوایی از فعالیت‌های ورزشی در خارج از محوطه‌های سربسته اجتناب کنند.
رئیس اداره نظارت و پایش اداره کل محیط زیست استان کرمانشاه افزود: از تمامی شهروندان تقاضا داریم که برای رفت ‌‌و آمد خود از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند و به دلیل جلوگیری از آلودگی بیشتر آب‌ و هوا کمتر از خودروی شخصی خود استفاده کنند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار