کد خبر: ۲۹۶۱۷۰
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۴ 14 September 2016


فرماندار ویژه شهرستان کرج گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید ارتباط خود را با خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران به طور مداوم تقویت کنند.

محمدتقی ایرانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: یکی از عوامل اصلی پیشرفت و توسعه ایران اسلامی طی بیش از سه دهه اخیر، نهادینه شدن فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی و ولایت‌مداری است.

وی افزود: خانواده معظم شهدا و ایثارگران، جانبازان و آزادگان سرافراز دوران دفاع مقدس، اسوه‌های صبر و تجلی فرهنگ ایثار و شهادت‌طلبی هستند.

معاون استاندار البرز تصریح کرد: اگر فداکاری‌ها و از خودگذشتگی این بزرگواران نبود، امروز ایران اسلامی در منطقه‌ای پرآشوب و نا امن، به عنوان امن‌ترین و با ثبات‌ترین کشور شناخته نمی‌شد و دشمنان به اهداف شوم خود دست پیدا می‌کردند.

ایرانی گفت: پس از پایان جنگ تحمیلی و پیروزی غرور‌آفرین لشگریان اسلام، جوانان ایران اسلامی دست از تلاش و مبارزه با توطئه‌های دشمنان اسلام و انقلاب بر نداشت و شاهد هستیم که ملت ولایی ایران صدها شهید امنیت و شهید اقتدار و شهید مدافع حرم در این راه حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی تقدیم کرده‌اند.

وی بیان داشت: در شرایطی که بسیاری نمی‌خواهند ایران اسلامی مسیر توسعه و پیشرفت را طی کرده و مردم و دولت با همدلی و همزبانی و اتحاد در این راه با هم باشند، دست به توطئه زده و به دنبال کم‌رنگ کردن ارزش‌های ما هستند.

فرماندار ویژه شهرستان کرج افزود: یکی از اصلی‌ترین راه‌های خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان در این مسیر، تلاش در جهت حفظ یاد و خاطره و آرمان‌ها و ارزش‌های شهدا است و رهبری معظم‌ انقلاب اسلامی در این زمینه می‌فرمایند که امروزه ارزش این کار کمتر از شهادت نیست.

ایرانی ادامه داد: بنابراین لازم است که تمام مسؤولان و مردم در هر جایگاهی که قرار دارند، در این مسیر تلاش کرده و اجازه ندهیم که فرهنگ ایثار و شهادت‌طلبی و ولایت‌مداری در جامعه کم‌رنگ شود.

وی گفت: لازم است که مدیران و به ویژه مدیران دستگاه‌های اجرایی در شهرستان کرج به طور مرتبط رابطه خود را با خانواده معظم شهدا و ایثارگران و جانبازان و آزادگان سرافراز تقویت کرده و در دیدارهای مداوم، روحیه ولایت‌مداری خود را تقویت کنند.

معاون استاندار البرز گفت: زمانی که با این بزرگواران دیدار می‌کنیم، از یک طرف روحیه گرفته و خود را موظف به تلاش جهادی در راه خدمت‌رسانی می‌دانیم و از سوی دیگر می‌توانیم خانواده معظم شهدا و ایثارگران را از خدمات دولت آگاه کرده و آنها را امیدوارتر از گذشته کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار