استاندار کرمانشاه:
استاندار کرمانشاه گفت: سند توسعه همه شهرستان‌های استان با مشارکت مدیران ارشد، فرمانداران و کارشناسان در حال نهایی شدن است.
کد خبر: ۲۹۷۰۶۲
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰ 17 September 2016
به گزارش تابناک به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کرمانشاه؛ دکتراسدالله رازانی در جلسه شورای شورای برنامه ریزی استان با موضوع برنامه توسعه شهرستان ثلاث باباجانی اظهار داشت: استفاده از ظرفیت های استان در حوزه های مختلف نیازمند همکاری و هماهنگی دستگاه ها و ادارات است.
استاندارکرمانشاه افزود: سند توسعه کوتاه مدت شهرستانها براساس قابلیت ها و ظرفیت های هر شهرستان تدوین  شده است و باید تلاش شود برنامه ای قوی و کامل باشد.
این مدیر ارشد پرداختن به مسائل مهم و کلان شهرستان را یک اولویت دانست و خاطرنشان کرد: طرح های بزرگی همچون طرح گرمسیری، سد ازگله و سد آزادی و ... در ثلاث باباجانی با اعتبارات کلان در حال اجرا است.
وی در پایان بر لزوم همکاری و هماهنگی دستگاه های مختلف برای توسعه استان کرمانشاه تاکید کرد و گفت: استفاده از ظرفیت های استان در حوزه های مختلف نیازمند برنامه ریزی و مدیریت صحیح است.
همچنین در این جلسه مشکلات شهرستان ثلاث باباجانی در حوزه های مختلف راه، بهداشت و درمان، کشاورزی و ... مطرح گردید و مدیران مربوزه نیز به ارائه راهکار برای حل مسائل پرداختند.







منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار