نماینده مردم استان کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری ضمن دیدار با مردم پاوه از پروژه مسکن مهر این شهرستان بازدید کرد.
کد خبر: ۲۹۷۱۴۰
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۰ 17 September 2016





محسن احمدیان - تابناک کرمانشاه، روز گذشته در بدو ورود آیت الله نریمانی به پاوه ماموستا حاج ملاقادر قادری، امام جمعه ی اندیشمند پاوه به گرمی از ایشان  استقبال کردند.
آیت الله نریمانی سپس با شرکت در نمازجمعه پاوه، به عنوان سخنران پیش از خطبه های نمازجمعه، به زبان کُردی به سخنرانی پرداخته و از زحمات مردم فهیم و فرهیخته ی این شهرستان که در انتخابات خبرگان رهبری، برادرانه یاریگر این مجتهد کرد بوده اند، کمال مراتب سپاسگزاری خود را بیان نمودند.
ماموستا قادری نیز در خطبه های نمازجمعه ضمن خوش آمدگویی دوباره به آیت الله نریمانی، سپاسگزاری مجدد خود و جامعه اهل سنت را از آیت الله نریمانی که با مواضعشان، سعی و تلاش خود را واقعاً در مسیر اتحاد هرچه بیشتر در جامعه اسلامی و بین برادران اهل سنت و تشیع و تقویت بیشتر آن در پیش گرفته اند، اعلام کردند.
پس از اقامه نماز جمعه، دیدارهای چهره به چهره ی آیت الله نریمانی با مردم و مسئولین شهرستان پاوه ادامه یافت. و تا زمان پایان راهپیماییِ پس از نمازجمعه، این دیدار ادامه داشت.
آیت الله نریمانی و هیئت همراه که میهمان بیت ماموستا حاج ملاقادر قادری بودند، در محل بیت امام جمعه ی پاوه، در فضایی بسیارصمیمی، برادرانه و دوستانه، با برخی از ماموستاها و روحانیون اهل سنت پاوه دیدار و به تبادل نظر پیرامون مسائل روز و مشکلات منطقه پرداختند.
آیت الله نریمانی با سپاس و قدردانی از زحمات چندین دهه ای ماموستا حاج ملاقادر قادری، این روحانی دلسوز و اندیشمند را پشتوانه و ذخیره ای ارزشمند برای مردم منطقه، ایران اسلامی و نظام و انقلاب دانست.
سپس از پروژه ناتمامِ مسکن مهر پاوه بازدید، و بیان و بررسی مشکلات آن از سوی مسئولین مربوطه و کارفرماها و پیمانکاران این پروژه، پرداخت.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار