مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه تأکید کرد
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: امر به معروف و نهی از منکر باید در مدارس انجام شود.
کد خبر: ۲۹۸۴۷۰
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۲ 19 September 2016
به گزارش تابناک به نقل از فارس؛ سلیمان محبی با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید و فعالیت مدارس استان کرمانشاه، از آمادگی کارکنان، معلمان، مربیان، مدیران و متصدیان آموزش و پرورش برای شروع کار مدارس خبر داد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه تعداد دانش‌آموزان مشغول به تحصیل در سال تحصیلی جاری را بیش از 325 هزار نفر عنوان کرد و گفت: مدارس به‌صورت رسمی از تاریخ سوم مهر ماه سال جاری گشایش می‌یابند و با تدریس 28 هزار معلم روند تعلیم و تربیت دانش آموزان را در مدارس برای ساختن جامعه‌ای آباد و پیشرفت روزافزون علم و دانش آغاز می‌کنند.
وی از انجام برنامه‌ریزی برای برگزاری مراسم متنوع در زمان بازگشایی مدارس با حضور مسؤولان خبر داد و تصریح کرد: تلاش می‌کنیم بهترین و مفیدترین مباحث آموزشی را با شیوه‌های علمی و نوین به قشر آینده‌ساز مملکت بیاموزیم تا شاهد تحقق اهداف ارزشمند نظام و انقلاب باشیم.
محبی با تأکید بر اینکه هم‌زمان با بازگشایی مدارس باید به مقوله سرویس رفت و آمد دانش‌آموزان برای تردد امن توجه ویژه داشته باشیم، خاطرنشان کرد: آموزش رانندگان سرویس‌های رفت و آمد را در یک برنامه منسجم در دستور کار قرار دادیم و از رانندگان دارای صلاحیت استفاده می‌شود.
این مسؤول خواستار مساعدت و همکاری سایر مسؤولان و نهادها در امر تعلیم و تربیت شد و گفت: آموزش و پرورش با راننده‌هایی قرارداد منعقد می‌کند که دارای کارت سلامت فردی، گواهی‌نامه، معاینه فنی اتومبیل و تأهل باشند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از انجام اقدامات منسجم برای سامان‌دهی و سالم‌سازی فضای مدارس و حتی محیط اطراف مدارس برای تربیت صحیح فرزندان خبر داد و خاطرنشان کرد: امر به معروف و نهی از منکر باید در مدارس انجام بگیرد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار