معاون فرماندار پاوه:
معاون فرماندار پاوه گفت: ادارات و اماکن عمومی شهرستان باید از سوی دستگاه های اجرایی برای جانبازان و معلولان مناسب سازی شود.
کد خبر: ۲۹۸۵۷۷
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۶ 19 September 2016
به گزارش تابناک به نقل ازایرنا، سید نجیب میرانی روز دوشنبه در جلسه مناسب سازی اماکن و فضاهای عمومی و اداری پاوه که در سرسرای جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، پیشگام بودن ادارات در مناسب سازی ساختمان دستگاه های اجرایی را ضروری دانست و افزود: مناسب سازی اماکن و فضاهای عمومی به منظور دسترسی آسان جانبازان و معلولان به امکانات و مکانهای موجود وظیفه همه ماست. 
معاون فرماندار پاوه بر انجام وظایف هریک از دستگاه های اجرایی طبق قانون در راستای مناسب سازی فضاهای اداری وعمومی تأکید کرد.
 رئیس اداره بهزیستی شهرستان پاوه هم در این جلسه با ارایه گزارش عملکرد این اداره در نیمه اول سال جاری از پرداخت 860 میلیون ریال تسهیلات بلاعوض و پرداخت سه میلیارد ریال تسهیلات با سود چهار درصد به معلولان و مددجویان به منظور اشتغال، درمان و مناسب سازی محل زندگی آنان خبر داد. 
علاء الدین محمدی از اداراتی که در راستای ارایه خدمات به جامعه معلولان و سالمندان همیار و مددکار بهزیستی بوده اند قدردانی کرد و خواستار افزایش این همکاری ها شد. 
شهرستان پاوه با جمعیتی بیش از 60 هزار نفر دارای 6 هزار و 105 معلول است که 10 درصد جمعیت شهرستان را معلولان تشکیل می دهند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار