رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی کرمانشاه خبر داد
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان کرمانشاه گفت: 430 پرسنل عملیاتی در مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان کرمانشاه مشغول به فعالیت هستند.
کد خبر: ۳۰۰۰۷۷
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۳ 22 September 2016
به گزارش تابناک به نقل از فارس، صائب مدرسی با اشاره به امکانات مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان کرمانشاه، اظهار داشت: دو دستگاه اتوبوس آمبولانس، 106 دستگاه آمبولانس زمینی، یک دستگاه بالگرد اورژانس هوایی و 430 نفر پرسنل عملیاتی از امکانات شایان ذکر این مرکز است.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان کرمانشاه با بیان اینکه از سال گذشته تا‌کنون 40 درصد به ظرفیت آمبولانس‌های زمینی این مرکز اضافه شده است، گفت: به مناسبت بازگشایی مدارس عملیات موتور‌لانس را در اول مهر‌ماه اجرا می‌کنیم.
*3 نفر در تصادف محور کرمانشاه به ماهیدشت کشته شدند
این مسؤول از وقوع یک تصادف رانندگی در ساعت 5 و 30 دقیقه شب گذشته خبر داد و گفت: در محور کرمانشاه به ماهیدشت یک دستگاه کامیون با سه خودروی سواری پژو آردی، پژو 405 و 206 برخورد می‌کند که سه نفر در این تصادف جان خود را از دست می‌دهند.
مدرسی با بیان اینکه دو نفر از سرنشینان این خودروها زخمی شده‌اند، ادامه داد: مصدومان از طریق اورژانس به بیمارستان آیت‌الله طالقانی شهرستان کرمانشاه انتقال داده شدند.
وی تخلفات رانندگی، سرعت غیرمجاز و نامناسب بودن راه‌های برون شهری را از عوامل تصادفات برشمرد و افزود: برای سرعت بخشیدن و حضور به‌موقع نیروهای امدادی در محل حادثه در سطح استان، از تماس‌های غیر‌ضروری با سامانه 115 خودداری شود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار