کد خبر: ۳۰۴۵۷۴
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۹ 01 October 2016


معاون سیاسی انتظامی فرماندار فردیس گفت: امروز پلیس در ایران حامی امنیت و آسایش مردم است.

محمدرضا فلاح‌نژاد امروز به مناسبت هفته نیروی انتظامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: اداره صحیح هر جامعه‌ای نیازمند زیرساخت‌ها و ابزارهایی است که اگر در اختیار مدیران قرار نداشته باشد، نمی‌توان به درستی برنامه‌های پیش‌بینی شده را اجرا کرد.

وی افزود: یکی از اصلی‌ترین و ضروری‌ترین خواسته‌های هر انسانی، زندگی در محیطی آرام، بانشاط، شاداب، امن و همراه با احساس امنیت است و خوشبختانه نظام مقدس جمهوری اسلامی در ایجاد این شرایط عملکرد بسیار خوبی داشته است.

معاون سیاسی انتظامی فرماندار فردیس با اشاره به شرایط کشورهای همسایه و منطقه‌ای گفت: اگر به شرایط آنها نگاه کنیم، در می‌یابیم که اکثر کشورهای منطقه با آشوب و تنش و ناامنی روبه‌رو بوده و یا درگیر جنگ‌های قومی و داخلی هستند.

فلاح‌نژاد تصریح کرد: اما به فضل الهی و با درایت مقام عظمای ولایت و روحیه جهادی نیروهای انتظامی و امنیتی کشورمان، مردم ما در آسایش و امنیت کامل زندگی کرده و امروز شاهد هستیم که تمام مردم ما از احساس امنیت مطلوبی بهره‌ می‌برند.

وی افزود: به طور قطع در ایجاد این وضعیت آرام و با ثبات، فرماندهان و ماموران و سربازان خدوم نیروی انتظامی نقش موثر و بسیار پررنگی دارند و به صورت شبانه‌روزی و بی‌وقفه مشغول انجام وظائف خود هستند.

معاون سیاسی انتظامی فرماندار فردیس گفت: امروز نیروی انتظامی ما پلیس مردمی بوده و حامی امنیت و آسایش شهروندان و دشمن شماره یک مخلان نظم و امنیت، قانون‌شکنان و مجرمان است.

فلاح‌نژاد با تقدیر از عملکرد فرماندهی و ماموران نیروی انتظامی در فردیس بیان داشت: ارتباط بسیار مطلوب و سازنده‌ای میان مدیریت ارشد این شهرستان و فرماندهی نیروی انتظامی برقرار است و نتیجه تعامل و همکاری و هماهنگی را مردم با افزایش امنیت و آرامش حاکم بر شهرستان درک می‌کنند.

وی افزود: برای کاهش جرم و پیشگیری از جرائم، باید دیگر دستگاه‌ها نیز به کمک نیروی انتظامی آمده و نمی‌توان در انجام اقدامات پیشگیرانه، اما از نیروی انتظامی خواست تا با تمام جرایم مشهود و غیر مشهود برخورد شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار