کد خبر: ۳۰۶۱۶۳
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۹ 03 October 2016


همزمان با سوم محرم همایش سه‌ساله‌های حسینی در کرج برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، محمد محمودی‌نژاد دبیر برگزاری این همایش پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اعلام اینکه این همایش سوم محرم در محل هیأت انصار رزمندگان کرج برگزار می‌شود،‌ خاطرنشان کرد: با تدابیر و برنامه‌ریزی‌های انجام شده همایش سه‌ساله‌های حسینی امسال نیز در سومین روز از ماه محرم باشکوه خاصی برگزار می‌شود.

وی افزود: این همایش هرساله با استقبال بسیاری از خانواده‌ها مواجه می‌شود و سه‌ساله‌های بسیاری در این مراسم حضور دارند.

دبیر برگزاری همایش بزرگ سه‌ساله‌های حسینی تأکید کرد: در این راستا این همایش امسال در روز چهارشنبه 14 مهر از ساعت 9 تا 12 در محل میدان سپاه، بلوار سرداران شهید هیأت انصار رزمندگان کرج برگزار خواهد شد.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه همایش مذکور به مناسبت شهادت حضرت رقیه (س) برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: بانوانی که فرزند دختر 3 تا 8 ساله دارند، میهمانان ویژه این مراسم به شمار می‌روند.

محمودی افزود: در این همایش به کودکان بر اساس سال‌های گذشته هدایایی اهدا می‌شود.

به گفته وی این هدایا در راستای ترویج فرهنگ عاشورایی تدارک دیده شده که روسری و چادر نماز از جمله آنهاست.

این مسؤول در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه کودکان پسر نیز در این همایش حضور دارند، گفت: شال عزا و سربند نیز برای کودکان پسر تدارک دیده شده که به آنها اهدا می‌شود.

دبیر برگزاری همایش سه‌ساله‌های حسینی، اجرای کلیپ با موضوع شهدای مدافع حرم، اجرای دکلمه توسط دختر 4 ساله، شعرخوانی، تلاوت قرآن، سخنرانی و مداحی را از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این همایش ذکر کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار