رئیس سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری بندرعباس از دیگر دستگاه‌ها و صنایع استان خواست تا در زمینه حمایت از ورزش‌حرفه‌ای به شهرداری کمک کرده و یا بخشی از بار شهرداری در زمینه ایجاد زیرساخت‌های مناسب فرهنگی ـ ورزشی را بر عهده بگیرند.
کد خبر: ۳۰۶۵۹۸
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۷ 04 October 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، محمد مهدی جهانبخش عصر امروز در بازدید از چند باشگاه ورزشی در بندرعباس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هیچ ارگان و دستگاهی در سطح استان هرمزگان به اندازه شهرداری از ورزش‌ حرفه‌ای و ورزش‌ محلات حمایت نکرده است و این روند با جدیت از سوی شهرداری ادامه یابد.
 
وی با بیان این که ورزش استان هرمزگان رشد بسیار خوبی در طول سال‌های اخیر کسب کرده و این پیشرفت را باید متأثر از حمایت‌های شهرداری از ورزش حرفه‌ای در سطح استان بدانیم، افزود: حمایت شهرداری محدود به یک رشته و یا یک تیم ورزشی نیست و اکنون در مقاطع مختلف و در حوزه بانوان و آقایان در 12 رشته تیم‌داری جریان دارد و در زمینه توجه به ورزش در محلات نیز دامنه فعالیت‌ها رو به گسترش است.
 
رئیس سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری بندرعباس با اشاره به تأثیر ورزش در رشد و توسعه سلامتی و نشاط در جامعه، عنوان کرد: در قالب حمایت‌های شهرداری از ورزش حرفه‌ای در استان، برخی از رشته‌ها که حتی امکان حضور در لیگ‌های کشوری را نداشتند اکنون به مقام قهرمانی و نایب قهرمانی کشور دست یافته‌اند و فرزندان همین استان در قالب این تیم‌ها افتخارات بسیاری را برای هرمزگان خلق کرده‌اند.
 
جهانبخش با اشاره به این که هفته‌ای در بندرعباس وجود ندارد که تیمی به یکی از مسابقات کشوری اعزام نشود، تصریح کرد: این موفقیت در زمینه توسعه ورزش‌حرفه‌ای و ورزش در سطح محلات جز با حمایت شهردار بندرعباس و شورای شهر بندرعباس میسر نمی‌شد که باید صمیمانه از این عزیزان قدردانی کرد.
 
وی ساخت 60 زمین ورزشی در سطح محلات را یکی دیگر از اقدامات مهم شهرداری در طول چند سال اخیر، برای ایجاد لااقل یک مکان مناسب ورزشی در محله‌های شهر بندرعباس را مورد اشاره قرار داد و گفت: به طور مداوم در قالب سازمان فرهنگی ـ ورزشی شهرداری بندرعباس در حال برنامه‌ریزی برای آینده تیم‌ها و امکان فعالیت حرفه‌ای آنها با حضور و مشارکت مربیان و پیشکسوتان رشته‌های مختلف هستیم تا روند تیم‌داری به طور علمی‌تر پیش رود.
 
رئیس سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری بندرعباس از دیگر دستگاه‌ها و صنایع استان نیز خواست تا در زمینه حمایت از ورزش‌حرفه‌ای به شهرداری کمک کرده و یا بخشی از بار شهرداری در زمینه ایجاد زیرساخت‌های مناسب فرهنگی و ورزشی را بر عهده بگیرند.
 
جهانبخش در پایان تأکید کرد: سرمایه‌گذاری در زمینه فرهنگ و ورزش هزینه نیست و ادارات و دستگاه‌ها به اعتبارات این بخش نگاه هزینه‌ای نداشته باشند بلکه تأثیر این سرمایه‌گذاری‌ها را در مدت زمان کوتاهی در نشاط و سلامت جامعه می‌توان به وضوح مشاهده کرد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار