فرماندار شهرستان ترکمن:
فیروزی فرماندار شهرستان ترکمن اظهار ضمن تسلیت به مناسبت ایام سوگواری شهادت سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) و گرامیداشت یاد شهدای اسلام و انقلاب اظهار داشت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آمادگی دفاعی دانش‌آموزان برای مقابله با جنگ نرم دشمن از اهداف اصلی اعزام کاروان‌های راهیان نور دانش‌آموزی به مناطق عملیاتی دوران دفاع ‌مقدس است.
کد خبر: ۳۰۹۹۹۶
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۰ 10 October 2016
 مراسم آیین اعزام دانش آموزان  شهرستان ترکمن به اردوی راهیان نور  با حضور فیروزی فرماندار، مسئولین شهرستان و جمعی از فرهنگیان و دانش آموزان  در محل سالن آموزش و پرورش شهرستان برگزار شد.

 فیروزی فرماندار شهرستان ترکمن اظهار ضمن تسلیت به مناسبت ایام سوگواری شهادت سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) و گرامیداشت یاد شهدای اسلام و انقلاب اظهار داشت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آمادگی دفاعی دانش‌آموزان برای مقابله با جنگ نرم دشمن از اهداف اصلی اعزام کاروان‌های راهیان نور دانش‌آموزی به مناطق عملیاتی دوران دفاع ‌مقدس است.

فرماندار تصریح کرد: حضور دانش‌آموزان در مناطق عملیاتی، علاوه بر آشنایی آنان با فضای معنوی شهید و شهادت، یک نوع آمادگی در مقابله با جنگ نرم دشمن است.

وی افزود: اعزام دانش‌آموزان به مناطق جنگی در واقع خط بطلانی بر توطئه‌های فرهنگی دشمنان نظام اسلامی و یکی از برنامه‌های فرهنگی عمیق و تأثیر‌گذار است.

در ادامه فرماندار با اشاره به اهمیت و نقش سرشماری نفوس و مسکن در برنامه ریزی و توسعه کشور، استان و شهرستان، بر ثبت نام اینترنتی در این طرح مهم تاکید کرد و خواستار همکاری و مشارکت همه اقشار شهرستان شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار