کد خبر: ۳۱۰۰۸۴
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۱ 10 October 2016


مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان البرز بر لزوم مشارکت اهالی فرهنگ و هنر و رسانه استان در ثبت نام اینترنتی سرشماری تاکید کرد.

سید موسی حسینی کاشانی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه هرچه سرشماری دقیق تر و صحیح تر باشد، برنامه ها صحیح تر و درست تر خواهد بود، اظهار کرد: با توجه به اهمیت سرشماری به روش اینترنتی و مزایای آن، باید تدبیری اندیشیده شود که عموم مردم به وارد کردن اطلاعات به روش اینترنتی ترغیب و تشویق شوند.

وی با بیان اینکه به طور حتم جامعه فرهیخته فرهنگ و هنر و رسانه که در تمامی عرصه های مختلف اجتماعی همراه و پیشگام بوده اند در این خصوص نیز همراهی حداکثری را خواهند داشت، افزود: با توجه به کاهش دو سوم هزینه ها در مقایسه ثبت نام اینترنتی با ثبت نام حضوری امیدواریم همه همکاران در ادارات فرهنگ و ارشاد مشارکت حداکثری در این خصوص را داشته باشند.

وی از ایجاد پایگاه ثبت نام اینترنتی سرشماری نفوس و مسکن برای کارکنان و اهالی فرهنگ و هنر در اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان البرز خبر داد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز ضمن درخواست از آحاد مردم برای شرکت در سرشماری به روش اینترنتی، افزایش سرعت، کاهش هزینه و جلوگیری از اتلاف وقت خانواده ها را از مزایای سرشماری به روش اینترنتی دانست.

حسینی کاشانی همچنین جهت افزایش مشارکت همکاران و اهالی فرهنگ و هنر در ثبت نام سرشماری به صورت اینترنتی از ایجاد پایگاه ویژه ای در روز دوشنبه مورخ ۱۹ مهرماه جاری در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز خبر داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار