فرماندار سرپل ذهاب گفت: از مجموع 59 طرح مصوب سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی به سرپل ذهاب، 50 طرح تکمیل و یا در دست اقدام است.
کد خبر: ۳۱۰۱۸۷
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۵ 10 October 2016
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا،جهانبخش حیدری روز دوشنبه با گرامیداشت 20 مهر سال 90، سالروز سفر پرخیر و برکت رهبری به استان کرمانشاه، مجموع اعتبار در نظر گرفته شده برای اجرا و تکمیل طرح های مصوب سفر رهبری به سرپل ذهاب را بیش از 160 میلیارد ریال اعلام کرد.
در جریان سفر 20 مهر سال 90 رهبر معظم انقلاب اسلامی به استان کرمانشاه در مجموع یک هزار و 193 طرح با 82 هزار و 142 میلیارد ریال مصوب شد.
وی تامین تجهیزات بیمارستان و توسعه اورژانس بیمارستان شهدای سرپل ذهاب، اجرای یادمان بازی دراز، آبرسانی و آسفالت این یادمان، اجرای اردوگاه آموزشی سرابگرم، سرسرای سقف بلند اداره ورزش و جوانان، احداث 30 واحد مسکن ارزان قیمت و اجرای طرح های هادی در چهار روستا را از جمله طرح های مصوب سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی به این شهرستان عنوان کرد.
فرماندار سرپل ذهاب با تاکید بر نقش مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیشرفت و توسعه شهرستان، اظهار داشت: بیستم مهر سال 90 یادآور خلق حماسه مردم کرمانشاه در سفر پرخیر و برکت رهبر معظم انقلاب اسلامی به این استان است و مردم پس از گذشت پنج سال هنوز به خود می بالند که روزی میزبان نایب برحق امام عصر (عج) بوده اند.
حیدری با بیان اینکه مردم کرمانشاه در بیستم مهر سال 90 میزبان قدوم پرخیر و برکت رهبر معظم انقلاب بودند و از برکت حضورشان، فضای معنوی خاصی در تمام استان کرمانشاه طنین انداز شد، گفت: حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی در فکر و اندیشه مردم استان حک شده و وظیفه مسوولان استانی برگزاری آیین های ویژه و باشکوه سالگرد سفر رهبری است.
وی خاطرنشان کرد: مردم متعهد و ولایی استان کرمانشاه همواره در مقاطع حساس انقلاب با تابعیت محض از ولی فقیه زمان خویش توانسته اند راه و اندیشه امام عظیم الشان انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب اسلامی را دنبال کنند.
وی اضافه کرد که سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی جدا از برکت های معنوی، دارای برکت مادی بسیار ارزشمندی بود که باعث تحول و توسعه گسترده در استان کرمانشاه شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار