با خبر شدیم با پیگیریهای امام جمعه و فرماندار خوی علی الخصوص رئیس دانشگاه علوم پزشکی ارومیه، مجتمع عالی سلامت خوی بعد از 8 سال، تبدیل به دانشکده علوم پزشکی می‎شود.
کد خبر: ۳۱۰۷۵
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۰ 04 May 2015

به گزارش اروم نیوز به نقل از آذرنــگاه، متأسفانه در طول 8 سال گذشته تنها دانشکده پرستاری خوی بجای ارتقاء و پیشرفت، به وضعیت 30 سال قبل و به مجتمع آموزش عالی سلامت تنزل پیدا کرد و این در حالی بود که 16 شهر کوچکتر از شهر خوی دارای دانشکده علوم پزشکی هستند.

یک منبع آگاه در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: چندی پیش مسئولین شهر با تنظیم نامهای خواستار پیگیری جدی موضوع از طریق ملاقات حضوری با وزیر بهداشت و درمان شدند و گویا قرار بر این بود که مرد رسانهای نیز پای همین نامه را امضاء کند که متأسفانه بجای امضاء، مطلب توهین آمیزی با مضمون اینکه مسئولین هنوز نحوه درخواست ملاقات را بلد نیستند مرقوم داشته و از امضاء نامه امتناع کرده است.

این منبع آگاه افزود: هفته گذشته جواد آقازاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان با حضور در شورای گسترش علوم پزشکی وزارت بهداشت و رایزنی های متعدد در نهایت توانسته است به این مهم و آرزوی دیرینه شهروندان و جامعه پزشکی خوی جامه عمل بپوشاند و گویا در مذاکراتی که در وزارتخانه داشته است، قول مساعد گرفته تا بعد از 8 سال این مجتمع آموزشی به دانشکده علوم پزشکی تبدیل شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار