مدیر کل راه و شهرسازی کرمانشاه:
مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه مشکل مابقی پروژ‌ه‌ها مسکن مهر استان را بیشتر در بخش زیر‌ساختی عنوان کرد و گفت: از 12 هزار واحد باقی‌مانده 6 هزار واحد امسال و باقی واحدها در 6 ماهه نخست سال آینده به متقاضیان تحویل داده می‌شود.
کد خبر: ۳۱۰۸۱۵
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۴ 13 October 2016
به گزارش تابناک به نقل از فارس،عبدالله بهادری امروز با بیان اینکه تا پایان امسال 90 کیلومتر به طول بزرگراه‌های استان اضافه می‌شود، اظهار داشت: بزرگراه کربلا از ورودی شرقی تا شهرستان اسلام‌آباد غرب تکمیل شده است و عملیات تکمیل این بزرگراه تا پایان امسال به سرپل‌ذهاب می‌رسد.

وی به 52 درصد صادرات ایران از طریق مرزهای کرمانشاه اشاره کرد و افزود: در ادامه تکمیل کریدور مرکز به غرب کشور که بهترین و هموارترین مسیر انتقال از ایران به عراق و به عنوان یکی از راه‌های شریانی که در واقع مرکز جنوب‌غرب را به مرز خسروی انتقال می‌دهد، دو قطعه هشت کیلومتری 9 و 10 به طول 16 کیلومتر حد فاصل کیلومتر هشت تا 24 سر‌پل ذهاب – قصرشیرین با پشت سر گذاشتن مراحل مطالعاتی آماده اجرا است‌.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه با بیان اینکه این محور یکی از محورهای پرترافیک استان با آمار تردد متوسط روزانه دو هزار و 400 ترانزیت همراه است، گفت: 32 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل دو قطعه اسلام‌آباد به سرپل‌ذهاب و در نهایت به قصرشیرین مورد نیاز است که پیش‌بینی می‌شود با تزریق و تخصیص به‌موقع‌، پروژه 30 ماهه به بهره‌برداری برسد‌.

وی طول کل محور را 325 کیلومتر عنوان و بیان کرد: 200 کیلومتر از آن در سال‌های گذشته به بهره‌برداری رسیده است و در قسمت پایانی این قطعات یک دستگاه پل 45 متری هم بر روی رودخانه الوند احداث می‌شود.

بهادری با بیان اینکه بزرگراه کربلا قرار است در نهایت تا پایان سال 96 تکمیل و به مرز خسروی متصل شود، افزود: شرایط آب و هوایی محور اسلام‌آباد غرب تا سرپل‌ذهاب و به قصرشیرین به گونه‌ای است که قابلیت اجرای عملیات را نیز در فصل سرد سال فراهم کرده که خود این مهم در سرعت بخشیدن به احداث نقش به‌سزایی دارد‌.

وی به چهار هزار و 500 واحد مسکن مهر هدف در استان کرمانشاه اشاره کرد و گفت: بیش از سه هزار و 400 واحد به متقاضیان تحویل داده شده است و مشکل مابقی پروژ‌ه‌ها بیشتر در بخش زیر‌ساختی بوده، البته مکاتباتی در این زمینه برای حل مشکل صورت گرفته است.

به گفته مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه، از 12 هزار واحد باقی‌مانده 6 هزار واحد امسال و باقی واحدها در 6 ماهه سال آینده به متقاضیان تحویل داده شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار