مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان غربی گفت: خوشبختانه هیچ گونه خسارت مالی و جانی از شهرهای استان گزارش نشده است.
کد خبر: ۳۱۶۲۱
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۰ 06 May 2015

امیرعباس جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه آذربایجان غربی، افزود: تاکنون گزارشی مبنی بر بروز حادثه خاص از جمله سیل ارائه نشده است تنها در ارومیه آب‌گرفتگی در برخی از خیابان‌ها، مشکلاتی را برای شهروندان این شهر ایجاد کرده است.

وی با اشاره به اینکه در فلکه میثم، آذربایجان و میدان آزادی ارومیه شاهد آب‌گرفتگی شدید هستیم، افزود: همچنین در خیابان فرهنگ پشت مسجد قائم در ارومیه نیز آب‌گرفتگی موجب نفوذ آب به منازل این محله شده است که این مشکل در حال رفع شدن است.

مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان غربی افزود: با توجه به گزارش هواشناسی، میزان بارندگی در ارومیه ۲۰ میلیمتر، شاهین دژ ۱۶.۹، در اشنویه ۳۰.۸ میلیمتر، کهریز ۱۹.۶، پیرانشهر ۴۰.۲، سلماس ۱۶،چالدران ۱۶، ماکو ۲۶.۱، مهاباد ۱۳.۴، میاندوآب ۱۹.۶، سردشت ۱۸.۴، بوکان ۱۷، چایپاره ۵.۹، خوی ۹.۸، تکاب ۵.۴، نقده ۱۵.۶ و پلدشت ۵.۴ میلیمتر گزارش شده است.

وی با اشاره به اینکه مجموع بارندگی‌ها در سال زراعی جاری استان ۳۴۶.۴ میلیمتر است، گفت: این میزان در ارومیه ۲۸۶.۶ میلیمتر است که در دوره مشابه سال گذشته مجموع بارش‌ها در سال زراعی استان ۲۵۹.۹ و در ارومیه نیز ۲۱۷.۱ میلیمتر بود که رشد خوبی را نشان می‌دهد.

جعفری اظهار کرد: به دلیل طغیان رودخانه‌ها و سیلابی شدن برخی مسیرهای روستایی توصیه می‌شود از قرار گرفتن در حریم رودخانه‌ها جدا خوداری شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار